וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסטאנג הבאה נחשפת חלקית

21.7.2008 / 13:33

תחת מעטה הסוואה כבד הציגה פורד לציבור את אב הטיפוס למוסטאנג הבאה, יריבתן של הצ'אלנג'ר והקאמארו

הקאמארו שתיחשף היום בלילה, כנראה שינתה קצת את התכנונים של מקבלי ההחלטות בפורד שאיפשרו בסוף השבוע האחרון לתת הצצה נדירה למוסטאנג הבאה. אך בניגוד לקאמארו שתיחשף במלואה, פורד שומרת את הקלפים צמוד לחזה ודואגת להסוואה כבדה. החשיפה הרשמית, תהיה רק בתערוכת הרכב של לוס-אנג'לס בסוף חודש נובמבר הקרוב.

המוסטאנג בדורה השישי שיושק ב-2010, ערכה את הופעת הבכורה שלה בסוף השבוע האחרון כמכונית הקצב במסלול 'Road America' באירוע המוקדש לציון 25 שנים למוסטאנג GTP. באירוע נכחו דגמי מוסטאנג מכל השנים כשבנוסף נחשף הקהל בהצצה ראשונה לגרסאת ה'בוליט' 2009 והפיוז'ן במהדורה ה-'blue suede package' המוגבלת.

הדור החמישי שהוצג בתערוכת דטרויט ב-2004, זכה לתשואות רבות למראה הרטרו המודרני בו דבקו המעצבים והצלחתו בהחלט השכיחה חלק מכישלונות המוסטאנג שנצרבו בליבם של חובבי המותג לאורך שנות ה-80 וה-90. כעת, יהיה על הדור השישי להוכיח אף יותר, בעיקר לנוכח חזרתם של חלק מאייקוני התרבות המוטורית האמריקנית מבית דודג' ושברולט.

בפורד עדיין לא מדברים על יחידות ההנעה שהן בגדר נעלם (אם כי לא בלתי ידוע או צפוי לחלוטין), אך יודעי דבר ומקורות מדברים על שימוש במנועי ה-V8 בנפח 5.0 ליטר אליהם ישודכו מגדשי טורבו או מגדשי 'על'. אלא שפרט לקרבות העוצמה והאגו של העבר, הפעם תאלצנה מכוניות השרירים להתמודד קצת אחרת עם משבר הנפט.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully