וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולה מיוחדת

23.7.2008 / 10:03

יגואר מציינת את העשור השישי למכונית הספורט XK עם מהדורה מוגבלת הנחשפת בתערוכת לונדון

בשנת 1948 ערך היצרן הבריטי את הופעת הבכורה של מנועו החדשני עבור ה-XK120. המנוע, 6 צילינדרים בנפח 3.4 ליטר, פיתח כ-160 כ"ס ומהירות מרבית כנרמז משם הדגם - 120 מייל לשעה שהם 193 קמ"ש. 60 שנה חלפו ויגואר עדיין מייצרת את ה XK כמכונית ספורט מהזן הנדיר המייצג את המסורת המפוארת, הספורטיבית וההיסטורית הכה מזוהה עם מכוניותיה.

החודש תוציא יגואר לשוק את גרסתה המיוחדת של ה-XK60, במחווה לדור הראשון. ומה מיוחד בה? מלבד משקלה הקל ותיבת ההילוכים האוטומטית הנחשבת לבין הטובות בעולם מסוגה, היגואר מונעת בעזרת מנוע V8 בנפח 4.2 ליטר בגרסאות קופה וקבריולה. זמני המיאוץ ל-100 קמ"ש משתנים כשהקופה מקזזת מ-6 השניות של הקבריולה עשירית שנייה. המהירות מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

ה-XK60 תעוטר בשינויים קוסמטיים למכביר שיבדילו בינה ובין ה-XK הסדרתית. אלה כוללים פגוש חדש מקדימה, ניפוחי צד, אגזוזים מוגדלים, חישוקי 20 אינטש, ידית הילוכים מצופה כרום ותגיות המייצגות את ייצורה המוגבל בספי הדלתות. את הופעת הבכורה שלה עורכת ה-XK בימים אלה בתערוכת לונדון.

האמריקנים מרוצים ממנה

ועוד בעניני היצרן הבריטי. סקר שביעות הרצון של 'JD פאוור', מודיע כי האמריקנים מאוד מרוצים ממכוניות המותג הבריטי. יגואר ניצבת זאת השנה השנייה ברציפות במקום הראשון בסקרי דעת הקהל בארה"ב המונים אספקטים של אמינות, תמיכת היבואן ושירות המוסכים בתקופת בעלות האורכת 3 שנים. את מרב הנקודות צברה יגואר בתחום שביעות הרצון משירות הסוכנויות הפרושות ברחבי היבשת. כעת, נמתין ונראה אם גם ההודים אשר רכשו את יגואר לאחרונה ימשיכו לתת את אותו השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully