וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרטים על ה-OSM

23.7.2008 / 10:17

הונדה משחררת קומץ פרטים ומידע נוספים אודות דגם התצוגה הספורטיבי והידידותי לסביבה בתערוכת לונדון

לצד ה-CR-Z וה-FCX עליהן דיווחנו לפני כחודשיים, חושפת הונדה בתערוכת הרכב בלונדון מכונית ספורט היברידת דו- מושבית הנקראת OSM- Open Study Model. מלאכת העיצוב נעשתה על ידי סדנת הבית של החברה הממוקמת בעיר אופנבך שבגרמניה, תחת ידיהם של סוללת צעירים המכתיבה את הדור החדש המאפיין את החברה. בין עיצוביהם ניתן גם למצוא את האקורד טורר קונספט שהוצגה בז'נבה 2007 והספורט קונספט הייבריד שהוצגה לצידה.

"אנו מנסים להראות כי מכוניות היברדיות יכולות להיות נחשקות, אטרקטיביות, ואיכפתיות כלפי הסביבה". כך אומר אנדראס סיטיל, ראש פיתוח פרוייקט OSM. ההונדה מציגה עיצוב זורם ואחיד, עם קימורים המחפים על זוויות גסות. פנסיה הקדמיים שזורים במכסה המנוע ומעניקים לה חזות חלקה ואסתטית. את הנהג, מקיף תא-נוסעים שיש בו מוטיבים מסוימים מגרסאות הכביש הרגילות, וחדשנותו בעיקר בהתאמת ריפודי המושבים ודיפון התא לצבעה של המכונית מבחוץ הנקרא Mystic pearl (פנינה מיסטית).

הנהג יהנה מתיבת הילוכים חצי-אוטומטית עם תפעול פדלים בחמוקי ההגה, ויחד עם כפתור התנעה בצבע אדום בוהק הממוקם על ידית ההילוכים הנמצאת ממש במרכז הקונסולה, אפקט התחושה הספורטיבית עובר בהצלחה.

כפי שכבר סיפרנו לכם, הונדה איננה מתכננת להעביר לייצור סדרתי את OSM. העיצוב אולי מרמז על הבאות מהחברה היפנית שהביאה לנו מכוניות דו-מושביות מהנות כדוגמת ה-S2000, ויש כאן (אולי) בשורה בתחום העתיד הירוק המהיר והספורטיבי.

שאלת היום: האם כך תרצו שתיראה ה-S2000 הבאה?

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully