וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GPS חדש לרכב

24.7.2008 / 8:50

חברת רדיו מילאנו, משיקה מכשיר GPS מדגם C4000 בעל מסך מגע ברזולוציה גבוהה עם טכנולוגיה בתלת-מימד

מכשירי ה-GPS שהפכו לא מכבר לתחליף לאוריינטציה הטבעית של כל נהגי ישראל, בפרט אלו העוסקים בפעילות עירונית ענפה, משווקים בארץ זה תקופה ארוכה. מחיריהם הגבוהים מנעו את הפיכתם למצרך שכיח כמהפכת הטלפון הסלולרי, אך בשנתיים האחרונות לנוכח עליית ההיצע והירידה במחירים קיימת עלייה קבועה באחוז המשתמשים במכשירי ניווט.

מערכת הניווט המוצעת כאן מבוססת על טכנולוגיית מסך-מגע המיושמת כמעט בכל מכשירי הניווט הקיימים. אך כאן, כל ממשק ה-GPS מתועל דרך מערכת החולשת על מאפייני מערכת השמע ברכב כשניתן בעזרת תוכנת ניהול קבצים, לבצע עריכות כאוות נפשכם. מסך המגע מציג ברזולוציה גבוהה שוודאי תתרום לכם להבחין בסביבתכם ביחס הפרדה מרשים. כלומר, שתוכלו ליהנות משיטוטים תלת מימדים לא מפוקסלים במיוחד. זאת ועוד, מערכת הניווט משודרגת בבולם זעזועים, פאנל נשלף, תמיכה במרבית סוגי קבצי האודיו, מנגנון השגחה מנועי, מסך LCD מתכוונן, וחיבורי USB.

בשוק קיימים מספר מכשירי ניווט נוספים בעלי יכולת דומה, אך רובם מגיעים כ-stand alone (יחידה עצמאית) ואינם מציעים מערך אודיו-ניווט משולב כפי שמוצג כאן. מחירה של היחידה אצל משווקי המכשיר עומד על כ-3,900 שקל. פתרון מעניין למי שרוצה לחסוך חסימות ראייה מיותרות על השמשה הקדמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully