וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת יום ללא תאונות?

ירון אדרי

24.7.2008 / 19:32

מסורת והרגלים קשה לשבור, גם אם המציאו במיוחד בשבילם ימים מיוחדים. כמה תאונות ארעו היום בכבישים?

כמה תאונות יש ב"יום ללא תאונות"? יניב רחימי, אזרח ישראלי שאכפת לו, החליט לקחת יוזמה בשנה שעברה וביקש כי ה-24 ליולי יהיה יום ללא תאונות. האחריות טען רחימי, היא של הנהג. גם השנה הוחלט לציין בדיוק באותו התאריך את היוזמה כשהפעם מצטרפים אליה גופים ציבוריים רבים. בשלב זה, נראה כאילו מדובר בדרך למסורת חדשה אותה קשה יהיה לשבור, בדיוק כפי שקשה לשבור את מסורתם של הנהגים שלא לסיים את יומם בריאים ושלמים.

מנתוני מד"א והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אשר נמסרו לוואלה! רכב, עולה כי בין השעות שבע בבוקר ועד לשעה 4 אחר הצהריים היום, ארעו בכבישי ישראל 65 תאונות דרכים. מניין הפצועים עומד על 73, מהם שניים מוגדרים קשה, ארבעה בינוני וכל היתר פצועים קל. מניין ההרוגים בפרק זמן זה עומד על אפס.

אלא שמניין השעות עד לרגע בו יתחלף לו יום בלוח השנה, עוד צפוי לשנות לחלוטין את הסטטיסטיקה היומית לפיה בכל 19 שעות נהרג אדם אחד בכבישים. בחודש יוני האחרון לבדו, מצאו את מותם בכבישים 45 בני אדם. מתחילת השנה, גבה הקטל בכבישים את מותם של 250 בני אדם, המשקפים עליה של כ-10 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מגמה זאת, תחזיר אותנו למציאות בה תסתיים השנה עם למעלה מ-450 הרוגים ולצערנו, נתון זה לא תלוי ממש באיך יסתיים היום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully