וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיהנום ירוק, תרתי משמע

ירון אדרי

25.7.2008 / 9:05

ניסאן שוב שוברת את שיא ההקפה בנורבורגרינג והפעם תחת גשם כבד. קבלו את מכונית התא דלק המהירה בעולם

מסלול הנורבורגרינג בגרמניה, עולה לאחרונה יותר ויותר לכותרות בזכות יצרניות הרכב. כיום, נוצרה מציאות לפיה אין זכות קיום לרכב ספורטיבי מכל סוג שהוא, ללא החזקה באיזה שיא הקפה אחד או שניים ברינג. אלא שהחדשה הבאה משנה קצת את כללי המשחק, ויהיו שיגידו שאף מורידה מערכו האמתי של המקום הקדוש למערבבי האוקטן והאדרנלין.

"הגיהנום הירוק", זה הכינוי לו זכה הרינג במרוצת השנים. אלא שמעניקי השם מעולם לא חשבו שהם חוזים את העתיד. בפעם האחרונה שביקרה כאן ניסאן, היה זה בחודש מאי אז קבעה עם ה-GT-R זמן של 7 דקות ו-38 שניות. הפעם, עומדת על הפרק מכונית מסוג אחר, שספק עם מסלולי מירוצים נמצאת אצלה כלל בלקסיקון. הביקור עם מכונית התא דלק X טרייל FCV, לה הספק של 120 כ"ס ומהירות מרבית של 150 קמ"ש, לא נועד בכדי כייל את הבולמים או ההיגוי.

וכך, לאחר 11 דקות ו-58 שניות בתנאי גשם, הצליח פרנק אייקהולט הנמנה על צוות המירוץ של ניסאן, לסיים את 20.8 הק"מ המדודים. לכם זה אולי נשמע נצח, בעיקר לאור נתוני ה-GT-R, אלא שמדובר בשיא חדש היות וה-X טרייל היא מכונית התא דלק המהירה ביותר ברינג, וזה כלל לא משנה שהיא היחידה ברשימה. את האשם בזמן האיטי הפיל אייקהולט על תנאי הרטיבות שהוסיפו להקפתו "לפחות 40 שניות".

בשורה התחתונה, ייתכן ומדובר בכלל בשיא אחר לשוכני האזור דווקא, שזכו סוף סוף בקצת אוויר נקי ושקט לכמה שעות. ה-X טרייל לא יצאה נפסדת וכעת, לאחר הביקור, גם היא זכאית לענוד את מדבקת המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully