וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומי מאשר את הקליפורניה

מיכאל שומאכר אמנם נטש את כיסא מכונית המירוץ, אך ממשיך לאייש כיסאות אחרים בעיקר לטובת הלקוחות

קליפורניה, ה-GT החדשה מבית פרארי שתערוך את הופעת הבכורה שלה בתערוכת הרכב בפריז באוקטובר הקרוב, כבר נמצאת תחת ידיו של מיכאל שומאכר במסלול הניסויים של החברה בפיוראנו הסמוך למארנלו. מאז הפך המאסטרו לאדום, עזר בפיתוחן של כל מכוניות פרארי המיועדות לכביש הציבורי, ומפאת היותו אוטוריטה בלתי מבוטלת במונחי נהיגה, חותמתו היא אלמנט הכרחי לכל מכונית הנושאת את הסוס הצוהל מלפנים.

שומאכר מעורב בכל תהליכי הפיתוח, למעט החלטות הנוגעות לעיצוב. אלו שמורות למי שדם איטלקי זורם בעורקיו .אך בכל הקשור לביצועים, הנהג הגרמני עובד כתף אל כתף עם מהנדסי הפיתוח והצוות הטכני ששוקד על מיקסום יכולותיה של הפרארי החדשה.

"אני חייב לציין שהעבודה על ה-430 סקודריה מתחילת הדרך היא חוויה נהדרת אותה חווים כולנו בצוות הפיתוח. למרות שהמכוניות שונות מאוד במהותן, כולן מציעות ריגוש מסוג אחר", אומר שבע פעמים אלוף העולם לשעבר. עוד נאמר, כי תרומתו העיקרית של שומאכר ואולי החשובה מכולן היא בניצול המנוע. הפרארי קליפורניה משוגרת ל-100 קמ"ש ב-4 שניות.

יש לציין כי הקליפורניה, בדומה לסקלייאטי 612, היא מכונית מעט יותר רכה. אלא שצמד המילים רכה ופרארי, צריך לבוא בצירוף הזהרה בכוונות ובהצהרות. יחד עם זאת, מדובר עדיין ב-GT ולא במכונה קשוחה וספרטנית כדוגמת האנזו.

שומאכר כבר איננו מכונס בכסא הפורמולה 1 בו בילה קרוב ל-10 שנים, אך פרארי, כמו מורשתה ההיסטורית והמשפחתית, מתייחסת לנהגיה כבני בית. ועד כמה שבני משפחה יכולים להיות מוצלחים, אי אפשר להתעלם מכך ששומאכר רחוק מאוד מלהיות כבשה שחורה. לא מן הנמנע שנראה אותו מאייש פוזיציה מנהלית בפרארי בשלב כלשהוא בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully