וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לנד רובר רוצה היברידי

לנד רובר החלה לערוך ניסויים בטכנולוגיות היברידיות כאשר המנוע החשמלי משודך אל מנוע דיזל נקי יותר מבעבר

ERAD, או Electric Rear Axle Drive, הוא שם הפרויקט ההיברידי המדובר של לנד רובר. הרעיון מגיע ליישום לאחר הצגתו ברכב הקונספט – LRX שנחשף מוקדם יותר השנה. את הניסויים עורכים מהנדסי החברה בעזרת הפרלינדר 2, אשר מיתגו עצמם בתוך החברה תחת השם Terrain Technologies המאגד את קבוצת האנשים העוסקת בפיתוחי העתיד ובשאר ענפים הקשורים לעניני איכות הסביבה.

פרויקט ה-ERAD קיבל למעשה את אישורו מענף פליטות המזהמים של מממשלת בריטניה, ושוויו נאמד במיליוני פאונדים. השאיפה הכללית היא לאפשר מספר יכולות בו זמנית מבלי לפגוע ביכולתה של המכונית ואף לשפר אותה במידה מסוימת. בפועל, ניתן למעשה לשלב בין המערך האלקטרוני של המנוע ההיברידי למנוע הדיזל כשבצוותא פועלת מערכת ה-4X4 באופן קבוע. בתנאי שטח קשים הדורשים עדינות ויכולת תמרון לא מבוטלת, ניתן להשתמש או במנוע החשמלי לבדו, או בדיזל, או בשניהם יחד.

מנועי דיזל היברידים כמעט ואינם בנמצא משום שבאופן טבעי נחשבים למזהמים פחות. לנד רובר מייצרת כאן רכב שטח הנושא בחרטומו יותר רכיבים ומשקל, אך משיל כ-20 אחוז מפליטת ה-CO2. במושגי זיהום, רכבי שטח נחשבים לכלים "מלכלכים", אך הלנד רובר ההיברידי בהחלט פותח כאן את התחרות לכניסת יצרניות נוספות לתחום היברידי זה.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully