וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטארגה חוזרת

פורשה מציגה את הגרסה האחרונה בשלב זה לדור הבא של ה-911. הטארגה מחזירה את הגג השקוף למעריצים המושבעים

הדור הבא לפורשה 911 הוצג לפני קצת יותר מחודש, כשעל הפרק שינויים במנועים, בתיבות ההילוכים ובמערכות האלקטרוניות השונות. גם העיצוב שונה קצת, תוך שמירה על איפוק וייחוס מורשתי כפי שרק בפורשה עושים. כעת, עם הצגת ה-911 טארגה, נסגר המעגל והקו החדש מוצג במלואו. עכשיו יכולים מהנדסי החברה לחזור לשבת סביב השולחן ולשבור את הראש כיצד למתוח את המעטפת שוב מבלי שישימו לכך לב.

הטארגה היא האחרונה להצטרף לחגיגה ותזכה לשתי גרסאות – 4 ו-4S. עיצובה החיצוני מובדל בעיקר בעזרת הגג החשמלי השקוף ורחב ההיקף שמעטר את פדחתה כששאר השינויים אינם כה משמעותיים. מבחינת מנועים, תשתמש ה-4 ביחידת ה-3.6 ליטר המנפק 345 כ"ס וגרסת ה-4S במנוע ה-3.8 ליטר לו 385 כ"ס. למנועים תשודך תיבת ה-PDK כפולת המצמדים. המחיר באירופה יעמוד על כ-90 אלף אירו ל-4 ו-עוד קצת ל-4S.

בפורשה לא ממקמים את הטארגה באופן המרמז על סדרי עדיפויות בחברה וזאת, כמו שאר הדגמים, תתאים למי חושב שהיא תפורה בשבילו. לכן כנראה, פורשה היא החברה הרווחית ביותר בעולם ובכדי לשמור על כך היא אינה ששה לערוך שינויים קיצוניים שישברו את המסורת המפוארת. יחד עם זאת, היינו שמחיר לראות מעט יותר חדשנות בעיצוב הבסיסי של ה-911.

פורשה 911 טארגה 4S. אתר יצרן
לא שונה הרבה משאר הגרסאות, וגם מהדורות הקודמים. 911 טארגה/אתר יצרן
פורשה 911 טארגה 4S. אתר יצרן
פורשה 911 טארגה 4S/אתר יצרן
פורשה 911 טארגה 4S. אתר יצרן
פורשה 911 טארגה 4S/אתר יצרן
פורשה 911 טארגה 4S. אתר יצרן
פורשה 911 טארגה 4S/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully