וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאנג בונה על המחיר

ערן טננבאום

29.7.2008 / 12:15

חברת 'מבט קדימה', יבואנית יוסאנג לישראל, מציגה כלי חדש בנפח 125 סמ"ק. יתרונו הגדול נמצא בתג המחיר

היום כבר לא צריך לספר לאף אחד עד כמה מבוקשים קטנועי 125 הסמ"ק. זה התחיל עם שינוי שיטת הרישוי, ולמעשה עוד לא ממש הפסיק בכלל. כשמחירי הדלק רק עולים, ומקומות החנייה הולכים ונעלמים, התפיסה כי קטנוע הוא פתרון נגיש, קל ונוח הולכת ונעשית פופולארית. כל היבואנים בארץ מתחרים על כיסו של הצרכן, כשכל אחד מחפש את היתרון היחסי. חברת 'מבט קדימה' - יבואנית יוסאנג לישראל - מכוונת לאחת הנקודות החשובות לכל צרכן, ולצרכן הישראלי במיוחד - המחיר.

לאחר הגדרת המטרה הביצוע די פשוט, וזה מסביר בצורה ההגיונית ביותר את הבחירה ב-'ביבר' (beaver), קטנוע עירוני חדש במחיר אטרקטיבי. לרגל ההשקה נקבע תג המחיר על 10,480 ש"ח (כשהמחיר המלא ידרוש מכם 1,000 שקלים נוספים).

זהו כלי פשוט וקטן מידות, בעל משקל כללי נמוך של 106 ק"ג בלבד. המנוע הצנוע בנפח 125 סמ"ק, יספק 8 סוסים לביצוע העבודה - מה שהופך אותו מתאים לדרגת הרישוי הנמוכה ביותר - 2A. מנכ"ל החברה, טל בודגה, מספר כי השאיפה למכור 400 יחידות בצבעי כסוף ושחור, עד סוף השנה.

אנחנו די בטוחים שאתם כבר מכירים, אז רק נזכיר כי חברת 'מבט קדימה' הינה היבואנית הבלעדית של אופנועי יוסאנג בישראל. החברה הקוריאנית נוסדה ב-1952 והחלה לייצר אופנועים וקטנועים ב-1978. סתם תזכורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully