וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מתכוננת ל-2009

ירון אדרי

31.7.2008 / 11:39

לקראת השנה האזרחית הבאה, מעבירה ב.מ.וו את כל דגמי ה-M שלה סדרה של שינויים קלים. במנוע לא נגעו

השנה חגגה ב.מ.וו 30 שנה לחטיבת M, האחראית על דגמי הספורט של החברה. בצעד די חריג, לא נוצל המעמד להצגתה של גרסה מיוחדת ל-M3 או משהו בסגנון. ובכל זאת, לקראת שנת 2009, מבצעת ב.מ.וו רענונים קלים לכל 9 הדגמים הנושאים את האות המועדפת.

משפחת ה-M3 הכוללת את מרכב הקופה, קבריולה וסדאן היא החדשה ביותר בקבוצת ה-M. לזאת מנוע V8 המפיק 420 כ"ס ב-8,300 סל"ד. בנוסף לתיבת ה-6 הילוכים הידנית, מוצעת כאופציה ה-M Double Clutch Transmission, תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. מבין 300 אלף היחידות שנמכרו ב-30 שנותיה של החטיבה, ה-M3 היא הפופולארית ביותר.

אצל ה-M5, אחותה הגדולה יותר של ה-M3, השינויים כוללים גופי תאורה אחוריים חדשים מסוג LED ושינוי עיצוב קלים במראות, בקונסולה המרכזית ובדשבורד. בפן הבטיחותי, משענות ראש אדפטיביות יצמצמו את אפקט צליפת השוט בפגיעה מאחור. ואם תרצו, מעכשיו ניתן לקבלה גם בצבע אפור או כחול. בנוסף, יחד עם ה-M6, תשתמש המכונית בטכנולוגיות חדשות לצמצום צריכת הדלק - בעת בלימה, תאגור המכונית את האנרגיה לטובת הפעלת צרכני החשמל ברכב. כך למשל, תוכל לעבוד מערכת המיזוג ללא עזרת המנוע כל עוד החשמל במצברים מאפשר לה זאת.

עוד במסגרת העדכון, תקבל ה-M6 קופה את חבילת הספורט הכוללת כיול מחודש למתלים שגם מנמיכים את השלדה ב-12 מ"מ מלפנים ו-10 מאחור, לטובת חידוד ההתנהגות הספורטיבית. מערכת שליטה חדשה בתא הנוסעים תאפשר לנהג לשלוט בקשיחותם של הבולמים ולשנות את זו בהתאם לאופי הנהיגה ומצע האספלט עליו נוסעים. כדי להשלים את המלאכה, דגם זה יקבל גם מכסה מנוע חדש בעל מראה ספורטיבי יותר.

כל משפחת ה-M תקבל את הדור החדש למערכת ה-iDrive. לזאת מסך מוגדל וחדות תמונה גבוהה מבעבר בעיקר לטובת תוכנות הניווט האינטגרליות. דיסק קשיח בנפח 80 ג'יגה יאפשר אחסונם של קבצי מוזיקה, סרטים ולראשונה בייצור סדרתי, גם גלישה באינטרנט. לשם הבטיחות, אופציה זאת זמינה רק בעמידה. תתחדשו.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו
  • m3
  • m5
  • m6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully