וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה תתן לכם רגליים

3.8.2008 / 9:59

טויוטה חושפת בפני העולם את ה-Winglet, גרסתה לניוד קל ופשוט של אנשים. רגליים? מישהו עוד משתמש בהן?

למי מכם אשר הזדמן לצפות בסרט האנמיציה האחרון מבית Pixar, בטח נתקל לא רק ברובוט משובב נפש העונה לשם ,Wall-Eאלא גם בחזון הלא ממש נעים בו בני האדם מצטיירים כיצורים נטולי כל מסת שריר, אשר גופם מרותק לכסא מרחף וכל תאוותם נתונה לאכילה ולשינה. אם יצאתם מהסרט בתחושה חיובית, יכול להיות שאתם אכן מוכנים לעתיד על פי טויוטה.

הסגוואי, אותו עמוד גלגלי מנועי אשר פרץ אל רחובות העיר לפני כמה שנים, עדיין נחשב בעיני רבים כדרך בכלל לא רעה להתנייד. אך בתור מונופוליסט, גם המחיר שלו לא בידיוק אפשר את נגישותו לכל אחד ואחד. טויוטה אשר לא מוצאת הרבה שלווה בנתוני המכירות לאחרונה, חושפת את המתחרה המסחרי הראשון לסגוואי. ה-Winglet.

מה שאפשר להסיק מצורתו החיצונית, למרות שהוא עדיין בשלבי פיתוח, הוא שיש כאן מחשבה עיצובית מעבר לפרקטיות הבסיסית. הווינגלט מגיע בשלושה דגמים המקולטגים בעיקר על פי גודל, משקל וגובה הנע בין 46.5 ס"מ (S) ל-130 ס"מ (L). טווח הנסיעה נע בין 5 ל-10 ק"מ והמשקל המקסימלי עומד על כ-12.3 ק"ג.

בדומה לסגוואי, גם כאן הטכנולוגיה מבוססת על חיישני תנועה וגוף וכל הסטת משקל לכיוון כלשהו משפיעה על תנועתו של הווינגלט. טויוטה לא מפרסמת עדיין נתוני נוספים כגון מהירות או מחיר, אך מבהירה כי עד 2010 יגיע הווינגלט לשלב ייצור מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully