וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השם סנה חוזר לפורמולה 1?

7.8.2008 / 11:44

ברונו סנה, אחיינו של נהג המירוצים האגדי המנוח איירטון סנה, מחוזר כיום על ידי לא פחות מחמש קבוצות פורמולה 1 שונות

אם השם איירטון סנה מעביר בכם רצף צמרמורות בעמוד השידרה, תארו לכם מה חווה אחיינו אשר נושא את שם המשפחה בכל שייקין והיירפין אותם הוא חולף. ברונו בן ה-25, שהתחרה עם דודו במירוצי קארטינג בהיותו רק זאטוט קטנטן, כנראה מחביא בתוכו את אותם כשרונות וכריזמה אשר הפכו את דודו לאחד מנהגי המירוץ המסקרנים ביותר שאי פעם נצפו על המסלול. האם כל אלה יחזירו את השם הגדול לסבב היוקרתי בעולם?

את הקריירה הרשמית בקטגוריית מירוצי הפורמולה למיניהם, עשה ברונו רק לפני שנתיים עם הצטרפותו לסדרת ה'פורמולה 3' הבריטית. את העונה סיים במקום השלישי ונחטף שנה לאחר מכן למירוצי ה-GP2, ליגת המשנה של הפורמולה 1. הסיבה כנראה היא השם וגם הכשרון. העלייה המטאורית הזו, לא פסחה מעיניהם של כמה קבוצות בפורמולה 1 אשר חושקות בסנה הצעיר.

קבוצת 'טורו-רוסו', אשר שמה נקשר עם סנה לאחרונה, זקוקה לכמה זוגות עיניים בכדי לא לאבד את הכשרון הצעיר תחת אפם. אתר האינטרנט 'crash.net' מדווח כי סנה נמצא תחת מעקבן של לא פחות מ-5 קבוצות ביניהן ב.מ.וו, הונדה וטויוטה. מי מוביל? יש הגורסים כי הידידות רבת השנים בין נהג המירוצים המנוח לגרהארד ברגר המחזיק בחלק מקבוצת 'טורו-רוסו', מקרבת את ברונו כמה צעדים אל קבוצתו הראשונה בפורמולה1. ברגר עצמו ממהר לציין כי עסקים לחוד ומשפחה לחוד: "אין לי שום כוונה לערב פה את רגשותיי האישיים. אם סנה הצעיר הוא הנהג הטוב ביותר עבור הקבוצה הוא יהיה אצלנו. אני רואה בו לא מעט מגאונותו של דודו. הוא מהיר, פיקח, ואם הוא יהיה אלוף ה-GP2 אין זה משנה מה שם משפחתו".

ברונו, כך מדווח ה'דיילי טלגרף' הבריטי, מעוניין לקבל הצעה קונקרטית אך את מרבית הריכוז מפנה לסיום עונת ה-GP2 הנוכחית. "זה נהדר שמדברים עליי בסבב הפורמולה 1, אך יש לי עסק לא גמור עבור הקבוצה הנוכחית בה אני מתחרה". לגבי עתידו אמר כי הוא "מעדיף לקבל מושב לצד נהג בכיר, מאשר להיות נהג מבחן במשך שנה שלמה".

הפער בין מוביל ה-GP2 ג'יורג'יו פאנטאנו לבין סנה, עומד על 7 נקודות כשנשארו עוד 3 מירוצים לסיום העונה. אלא שספק אם סיום במקום הראשון או השני, יעכיר על החלטותיהן של הקבוצות הגדולות. דבר אחד בטוח, השם סנה בסבב הפורמולה 1 יעניק לסוללת הג'וניורים הנוכחית הכוללת את רוזברג, פיקה ונקאג'ימה, זיעה מוגברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully