וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו תחזור לעולם הקטנועים?

ערן טננבאום

9.8.2008 / 10:14

בעקבות התרחבות אופנת הקטנועים הגדולים, חרושת שמועות מרמזת על כך שהקונצרן הגרמני מתכנן לנו קטנוע חדש וגדול מאוד

אני מודה - זה אכן נשמע קצת מוזר. ב.מ.וו?! קטנוע חדש עם הלוגו העגול בצבעי הכחול והלבן?! אכן חריג. ב.מ.וו מעולם לא נתפסה כחברה שקטנועים הם בראש מעייניה. יותר מזה, הקטנוע האחרון שהחברה שיווקה, אותו קטנוע מוזר עם חופה וצמד חגורות בטיחות, שענה לשם 1C ותחת התעקשות חריפה של היצרן נדרש לרכיבה ללא קסדה, נחל כשלון חרוץ.

עם זאת, ולמרות שאין ממש מידע מאושר או רשמי מהחברה עצמה, השמועות הנעות סביב קטנוע גדול וחדש בנפח 800 סמ"ק (וגם בנפחים קטנים יותר של 500 ו-650 סמ"ק), אשר שיושק במהלך 2009, תופסות תאוצה.

בניגוד למגוון הקטנועים הקטנים, ככל הנראה מדובר בפיתוח של כלי חדש לגמרי, שיעשה שימוש בבסיס גלגלים ארוך, פחות או יותר כמו שניתן למצוא בעולם האופנועים. ב.מ.וו הבינה את הדרישה לקטנועים גדולים עם ביצועים של אופנוע, רק ללא הילוכים ועם מקום אחסון שאינו פוגע במראה.

בדיוק משום כך, אותן שמועות על הקטנוע הגדול המוזכר לעיל, גורסות כי הוא יצליח לייצר כ-70 כ"ס(!). עם בסיס גלגלים ארוך, יהיה ניתן לצפות 'מהקטנועים' האלו להתנהגות כביש, יכולות בלימה, הטיה והאצה, שאינם נופלים מאלו של האופנועים הבינוניים של היום. אנחנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully