וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפינטי מרעננת את ה-G

ירון אדרי

10.8.2008 / 9:49

ה-G37 של אינפינטי מקבלת מנוע V6 חדש, הנעה כפולה למרכב הקופה ולראשונה גם גרסת קבריולה

אינפינטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, מרעננת את ה-G37. מכונית הפרימיום זוכה למנוע V6 חדש בנפח 3.7 ליטר, המפיק 328 כ"ס. למנוע זה תשודך תיבת 7 הילוכים, חדשה גם היא, או תיבה ידנית לה 6 הילוכים. כצפוי מניסאן, הצהרות ספורטיביות על מאפייני ההתנהגות של הסדאן נשמעות אף הן, יחד עם גיבוי בתצורת מערכת בלימה משופרת כאופציה וחישוקי 18 אינטש.

את הצד הדינמי קצת יותר, תמלא גרסת הקופה שתעבור אף היא רענון. כאן מפיק מנוע ה-V6 מפיק 330 כ"ס ולאותה תיבת 7 הילוכים מצורפת אופציה לתפעול ספורטיבי. שינוי משמעותי קצת יותר הוא האופציה להשיגה כעת גם בתצורת הנעה כפולה. הקופה כמו הסדאן, תקבל ציפוי מיוחד לצבע החיצוני למניעת שריטות. שיווקן בארה"ב יחל בחודש הבא.

בכדי להתמודד בצורה טובה יותר עם המתחרות מגרמניה, מציעה כעת גם אינפינטי גרסת קבריולה, לראשונה במשפחת ה-G. זאת מבוססת על גרסת הקופה, אך לדברי החברה תזכה לעיצוב תא נוסעים ייחודי. הופעת הבכורה של הקבריולה תהיה בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר הקרוב ותחילת השיווק ברבעון הראשון של 2009.

פרטים נוספים כמו אופי התמודדות הדגם עם המודעות הגוברת לאיכות הסביבה לא נמסרו, אולי מפני שמוקדם יותר השבוע הציגה ניסאן את ה-G ההיברידית שנמצאת כרגע בשלבי ניסוי.

השנה החלה ניסאן לשווק את מותג היוקרה שלה גם בשוק האירופי ולדברי אבי קנת, מנכ"ל היבואנית לישראל, בתחילת 2009 יחל השיווק גם אצלנו. פרט ל-G37 קבריולה שבשלב זה לא תגיע אלינו, תגענה שתי הגרסאות המעודכנות של ה-G. עוד יכלול השיווק את ה-EX37 וה-FX37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully