וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה עם ראש כחול

ירון אדרי

10.8.2008 / 11:32

פיג'ו משיקה את 'תקן ה-Blue Lion' הכולל 83 גרסאות ידידותיות לסביבה ולארנק. כמה מהן נמכרות אצלנו?

פעילות השיווק של יצרניות הרכב בתחום איכות הסביבה אינה פוסקת לרגע. פיג'ו למשל, שכבר הציגה לא מעט דגמים המתאפיינים בפליטת CO2 נמוכה, החליטה לאגד אותם תחת שם אחד – 'תקן Blue Lion' (בעברית – אריה כחול).

תחת סדרת ה-Blue Lion, מכניסה פיג'ו את כל מכוניות הנוסעים שלה אשר פולטות לא יותר מ-130 גק"מ CO2 ואשר 95 אחוזים ממיכלוליהן ניתנים למיחזור בשלב הסופי של חייהן. לא פחות מ-83 גרסאות שונות עומדות בקריטריונים אלה, כש-33 מהן פולטות אף פחות מ-120 גק"מ.

לדברי פיג'ו, תקן זה נועד בכדי לעזור ללקוחות פוטנציאליים התרים אחר דגמים ידידותיים לסביבה. לקוחות התרים אחר דגמים ידידותיים לארנק, ישמחו לשמוע כי "תופעת לוואי" של תקן זה היא צריכת דלק נמוכה ובמקומות מסויימים גם פטור מתשלום אגרות גודש בכניסה לערים גדולות כמו לונדון למשל.

כצפוי מהשוק האירופי אליו מכוונת פיג'ו את המהלך החדש שלה, לרובן של הגרסאות מנועי דיזל אשר אינם זוכים לפופולאריות בישראל. בדיקה קלה על רשימת הדגמים הנמכרים אצלנו, מלמדת כי אף לא אחד מהם עונה לכל הדרישות וכך גם ברוב הדגמים של שאר היצרנים. האם העובדה כי ב-2009 מתוכנן מס גודש בכניסה לתל אביב, תשנה דפוס זה? לכך נצטרך להמתין ולראות.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully