וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות על VFR חדש

ערן טננבאום

11.8.2008 / 9:41

למרות השמועות והתמונות שמתרוצצות ברשת, בהונדה לא מתרגשים והם כנראה מכינים לנו VFR חדש עם 5 צילינדרים

ב-1986 הוצג לראשונה ההונדה VFR. מאז חווה מספר שינויים ועדכונים מינוריים, כשב-1990 זכה לאחד מסימני ההיכר הבולטים שלו - הזרוע החד צידית. ב-2002 עבר לגרסה הנוכחית בת ה-800 סמ"ק ומנוע ה-V-Tech ולמעשה, מאז ועד היום נותר פחות או יותר ללא שינויים רציניים.

תשאלו, ובצדק, למה לעזאזל אנחנו מבלבלים לכם את המוח עם הנתונים האלו? ובכן התשובה פשוטה. זה מספר שבועות שמתרוצצות שמועות ברחבי הרשת, על מחליף להונדה 800VFR, שיעשה שימוש במנוע V5 - גרסה של מנוע שכבר הוכיחה את עצמה על מסלול המירוצים.

השמועות מערבות גרסת תיור פופולארית נוספת של החברה, הלא היא ה-CBR1000xx, והדעה הרווחת היא כי החברה עומדת להציג דגם ספורט-תיור חדש בנפח 1,000 סמ"ק שיהיה חלופה הולמת לשני הכלים הללו. להזכירכם, עוד ב-2005 גרסו שמועות כי מנוע המירוצים של החברה בעל תצורת ה-V5, יעשה את דרכו לייצור הסדרתי, אך גם באותה נקודת ציון קודמת, נגנזה התוכנית, וכפי שהמציאות הוכיחה, נותרו שני הדגמים המדוברים ללא שינויים.

אם יצא לכם לשוטט ברשת בימים האחרונים, או אם אתם מנויים על המגזין MCN הבריטי, בוודאי יצא לכם להיתקל באותן השמועות שוב. מבדיקה שערכנו עולה כי תגובת היצרן לשמועות המוזכרות, כמו גם לתמונות אשר מופיעות בצמידות לאותן ידיעות, הינה כי הן חסרות שחר. כך נמסרה התגובה לשאלה, לפחות בבריטניה ובאירופה. גם בארץ נמסר כי אין שום מידע רשמי על מגמת פיתוח שכזו. אנחנו בכל מקרה נמשיך לעקוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully