וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו B3 סדאן בישראל

ירון אדרי

11.8.2008 / 17:29

יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, תשיק מחר את גרסת הסדאן המשפחתית ל-B3. המחיר: 111 אלף שקלים, גם לפרטי

גרסת הסדאן למכונית המשפחתית של סובארו תושק מחר (שלישי) בישראל. מאז החל שיווק הדור החדש לפני שנה בדיוק, הגיעה ה-B3 בגרסת ההאצ'בק האירופית שאינה פופולארית בקרב קהל הלקוחות הישראלי. עם הגרסה החדשה, מקווים ביפנאוטו לשפר את מאזן המכירות בעיקר עם ציי הרכב, שם זכה הדור הקודם להצלחה גדולה.

מחיר גרסת ה-1.5 ליטר 105 כ"ס ללקוחות פרטיים, יהיה תחרותי ויעמוד על 111 אלף שקלים. תג מחיר זה מתאים לקבוצת רישוי 2, וזהה למחיר מרביתן של המשפחתיות בגרסאות ציי הרכב. לדברי החברה, אבזור הבסיס יהיה זהה לזה של גרסת ה-5 דלתות. גרסה זאת תוצע גם לציי רכב. עוד תשווק בישראל גם גרסת ה-2.0 ליטר 150 כ"ס בעלת ההנעה הכפולה שתזכה לסממני עיצוב ספורטיביים. תג המחיר עבורה, כמו גם רמת אבזור, טרם נקבע.

הצלחתן של מכוניות משפחתיות בישראל, תלויה מאוד בתא המטען. לרעתה של גרסת ההאצ'בק, לא רק שזה חסר אלא גם ניפחו קטן יחסית, 300 ליטרים בלבד. בתצורה האהובה, עומד נפח תא המטען על 430 ליטרים.

לדברי יפנאוטו, משלוח ראשון לישראל יגיע בסוף החודש ומסירות ראשונות יחלו לקראת החודש הבא. עוד מוסרת החברה כי נרשמו מאות הזמנות הן מצד ציי רכב והן מצד לקוחות פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully