וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיפור למיני קופר

12.8.2008 / 14:30

סדנת השיפורים האמן, משגרת אל הכביש עוד שתי גרסאות לוהטות של המיני. הפעם אלה צמד הקופר – S ו-D

לעתים הפרויקט הכי מרענן נמצא תחת האף. סדנת האמן לקחה את הילדות הקטנות לבית ב.מ.וו, התעסקה קצת עם מערכות ניהול המנוע והמתלים, הוסיפה כמה קישוטים הכרחיים תחת חבילה הנקראת SPORTKIT, וצמד הקופריות כבר ששות לעלות על הכביש.

הקופר S הנחשבת כאחת ממכוניות ההנעה הקדמית הטובות ביותר בעולם כיום, מקבלת כאן שיפור בכמה רמות כשהמשמעותית שבהן מוגדרת כגרסת SPORTKIT230sc. ואם אתם חדי אבחנה, בטח הסקתם שאלו הם הסוסים השוכנים מתחת למכסה המנוע. אך לפני גרסה זו, האמן מספרים על שידרוגים שונים ללא התג המדובר. גרסת הבנזין של הקופר בעלת מגדש-העל המייצרת 175 כ"ס כסטנדרט, טיפסה אל 204 כ"ס תוך שהיא מקצצת חצי שנייה במיאוץ למאה ומשיגה שיפור של 5 קמ"ש למהירותה המרבית. לא נתון מרשים במיוחד, אך את כישרונותיה מעולם לא הפגינה הקופר בקו ישר אם כי בתנועה ריקודית. גרסת הקופר D, אשר משתמשת במנוע דיזל בעל הספק של 106 כ"ס, מקבלת תוספת ועולה אל 136 כ"ס המושגים כבר ב-1750 סל"ד, אך נשארת נטולת גרסה קיצונית אשר הותאמה במיוחד ללוגמת הבנזין.

ערכת הספורט, מקפיצה את המיני היישר למסלול המירוצים. שדרוגיה מכילים לא רק שיפורים תחת מכסה המנוע אלא גם חבילה הניתנת לכוונון והתאמה לאופי הנהיגה. הקופר S המוצעת בחבילת ה-230sc, משודגרת עם מתלי ספורט המשווים לה מראה אגרסיבי ומנמיכים אותה אל עבר האספלט ב-30 מ"מ. הצמיגים תוצרת הנקוק במידה 225/35 ומולבשים על חישוקי 18 אינטש תוצרת האמן הצבועים בשחור פחם.

האמן לא ישאירו את הנהג רק עם מבטים תמוהים מבחוץ. הוא יזיע לו בעיקולים בתוך תא נוסעים המותאם לאופייה הספורטיבי של הקופר החמה, והחברה מבטיחה לענות לכל דרישה וגחמה פרסונאלית של הלקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully