וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלים לוהטים

14.8.2008 / 10:33

'טאלון פרפורמנס' שוב משתוללים. הפעם זה אופנוע של קוואסאקי אליו הוצמדו עוד שני גלגלים ומרכב מנופח וססגוני

לא. זה לא טרקטורון. זה אמנם נראה כמו משהו שמתכונן להסתער על משטח כלשהו, אך היו סמוכים ששטח המרעה של הכלי המצחיק הזה יהיה רחוק מאוד משבילי עפר. 4 גלגלים עבי מידה נעולים על חישוקים גדולים, מנוע 4 פעימות בנפח 700 סמ"ק, שלדת צינורות ולא מעט קישוטים הלקוחים ישירות משרטוט של ילד בן 5 שרק התעורר משינה.

אם אתם רוצים לדעת למה, 'טאלון פרפורמנס' יספרו לכם שהם תמיד תרים אחר רעיון חדש להתנועע ברחובות העיר. ומה טוב מאשר לקחת מעט מכל דבר ולעשות ממנו יותר. ביצועים יש, סגנון יש, ציפוי כרום מכל טוב, והצביעה נתונה רק לחסדיי הדימיון המוגבל או שלכם, או של החברה.

רשימת האפשרויות ארוכה מאוד, וכוללת קומבינציות של יחידות תאורה מעולמות ההלוגן וה-LED. מעבר לכך, יש לכם אפשרות לבחור בצבע אחיד או שילוב של כמה, תלוי בכיס, במצב הרוח ובמקרים מסויימים, גם ברחוב בו אתם גרים.

בנוסף, יש בכלי הזה מעט מן אפקט החסכוניות הכה מדובר בימינו. טאלון אחראית ללא מעט כלי רכב משודרגים, אך כמו לא מעט חברות העוסקות במלאכה זו, גם היא מחפשת כלי מעניין שאינו מכביד על הכיס בתחנת הדלק ולכן בחרה באופנוע הפעם.

מקצה לקצה, 2.71 המטרים של ה-Quad Street Car מותאמים בעיקר לנוסע אחד. אך עם כלי זה, תוך סיבובי דאווין ברחבי העיר, לא תדאגו לשותף או שותפה מאחור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully