וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות השלישית

ירון אדרי

14.8.2008 / 16:56

אופל מציגה גרסה נוספת למשפחתית הגדולה החדשה שלה. האם עם הסטיישן היא תצליח לגבור על יצרניות הפרימיום?

אינסינייה, המשפחתית הגדולה החדשה של אופל, ממשיכה לקרוא תיגר על יצרניות הפרימיום הגדולות עם גרסת מרכב שלישית. הספורט טורר סטיישן, מצטרפת לגרסאות ה-4 וה-5 דלתות והשקתה הרשמית תהיה בתערוכת פריז שתיפתח ב-4 לאוקטובר.

באופל מעדיפים להתייחס לספורט טורר כמכונית בפני עצמה, ולא כגרסת הסטיישן לסדאן. חיזוק לכך מתקבל בזכות עיצוב שונה לחלקה האחורי, מגובה ביחידות תאורה ייחודיות. אלא שבניגוד לעבר, בוחרים באופל שלא להעניק לגרסת הסטיישן הספורטיבית שם שונה כפי שהיה עם הסיגנום, אולי מפני שצעד שיווקי זה לא הצליח אז כפי שציפו.

כפי שדיווחנו בעבר, לאינסינייה 7 מנועים, בנזין ודיזל, בהספקים הנעים בין 115 ל-260 כ"ס. כעת מדווחים באופל על תוספת של שניים נוספים, בנזין ודיזל, לשניהם מגדש טורבו וצריכת דלק מופחתת. 'אקופלקס', מנוע עשירי במספר שיציג צריכת דלק טובה אף יותר, יוצג מאוחר יותר. מבחינת המידות, בסיס גלגליה של הסטיישן נותר נאמן למקור עם 274 ס"מ. מאחור, נוספו עוד 8 ס"מ ואורכה הכללי של האינסיניים עומד על 491 ס"מ. בפנים, עומד נפח האחסון לפני קיפול המושבים על 540 ליטרים.

שיווק המכונית באירופה יחל באביב 2009, אז תנסה אופל לחזק מעמדה בעיקר אל מול יצרניות הפרימיום מבית. האם שיפור האיכות בכל הסעיפים ותוספת בדמות מערכות בקרה ובטיחות יעזרו לה לעשות זאת? את זה נדע רק בתחילת 2009, אז צפויה לפחות הסדאן להגיע לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully