וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום בפורטוגזית

15.8.2008 / 11:25

חשקה נפשכם במכונית ספורט קיצונית שדומה לאלו מהעבר? לארנסטו מפורטוגל יש המון כאלה להציע

פורטוגל לעתים מוזכרת בייצור של מכוניות סדרתיות תחת מותגים זרים. קיימים בה מפעלים של מספר תאגידים, ביניהם גם GM אשר הספיקה כבר לסגור חלק מהם. לוסו מוטורס (lusomotors) היא חברה הממוקמת בצפון פורטוגל ולה מסורת ארוכת-שנים של יצירת עבודות יד. רוב דגמיה מעולם לא הגיעו לכביש, אך הצליחו לכבוש את עיני הצופים. בין יצירותיה היותר מעניינות והמסוגננות נחשף חיקוי לפרארי דינו, מכונית מסלול הנקראת LM23 וחיקוי נוסף למכונית צרפתייה בשם VOISION. הפעם מקווה מעצב החברה בפועל מר ארנסטו פריאטס, שהדגם הנוכחי שלו ה-GT, אכן יתמרק במעט גרגרי אספלט ונהגה יוכל לשאוף ולהרגיש לא רק ריחות של פרוספקטים, אלא גם זיהום אוויר במיטבו ורעש מפלטים רועם.

ה-GT היא מכונית ספורט דו-מושבית, שרשימת האפשרויות עבורה, נראית כמו חשבון ההוצאות החודשי של בריטני ספירס. מדוושות אלומיניום, כסאות ספורט, מערכות אלקטרוניות משוכללות, בלמים משודרגים במספר רמות, מגוון מנועים אפשריים וביניהם השתלת מנוע של אופנוע על שלדה השוקלת 650 ק"ג, ועד לבולמי ספורט מתכוונים בהתאמה למשקל ודרישות הנהג. כל פריט ברכב מוזמן על פי צורך וחלום, טווח הייצור עבורה נע בין 6 ל-10 שבועות כשדגם הספיידר אורך מעט פחות זמן.

כמעט כל היצירות היוצאות משרוולו של פריאטס מבוססות על מכוניות מן העבר. אם תביטו בתמונות הנ"ל גם תראו דימיון לא קטן למספר מכוניות ספורט מוכרות. כל מה שלמעשה נרקם פה, הוא מעין סלט גרמני-איטלקי-פורטוגזי כשבפועל אין שום דבר מקשר ביניהם. ה-GT מתעתדת להיות מכונית מסלול בלבד, כשהכוונה היא לימי מסלול ועוד יותר מכך, ההצהרות מכוונת בפרט לשוק הבריטי. (חסרות מגבלות תקינה ארנסטו?). מכל מקום, עבור התענוג הזה עדיין לא נקבע מחיר. כמו כן מחיריהם של חבילות הספורט המוצעות גם כן עדיין לא פורסמו. דבר אחד, כן מצוין עם פרסום המכונית. משלוח, ניתן לעשות לכל העולם. אז מי חולם פה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully