וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול לאימפרזה STI?

17.8.2008 / 10:21

אתר אוטובלוג האמריקני מדווח כי סובארו מבצעת עדכון תוכנה ל-STI בעקבות תקלה שגורמת להרס מנועים

חרושת שמועות אדירה לוותה את השקת ה-STI החדשה בישראל. זו נמצאת בארץ כבר חודשים לא מעטים, אך מכירותיה טרם החלו בפועל, או נכון יותר לומר, הושהו. הסיבה, סדרת תקלות בשתי הסנוניות הראשונות אשר גרמו לא פעם לנזק קשה במנועי המכוניות.

וכעת, אתר אוטובלוג האמריקני מדווח על כך שבעקבות נזק שנגרם לבעליה של -STI חדשה, נשלח אליו מכתב מהחברה ובו הסבר לאופי התקלה והפיתרון. לדברי סובארו, תוכנת ניהול המנוע של ה-STI גרמה לירידה בכמות הדלק המוזרק לצילינדרים ב-6,700 סל"ד ששם ממוקם הקו האדום ובכל חציה שלו, ממשיך מגדש הטורבו לדחוס אוויר למנוע, מה שגרם לבערה עניה מאוד.

החוסר בדלק בחלל השריפה גורם להמסה של בוכנות, מיסבים וטבעות אטימה ולכן גורם להרס של המנוע. סובארו אשר הפיקו לקחים בעקבות התלונות, קוראת לבעלי ה-STI להגיע אל מרכזי השירות כדי לקבל תוכנת ניהול מנוע מעודכנת שאינה גורמת לבערה עניה בסל"ד גבוה, כך נכתב במכתב התגובה של סובארו ארה"ב ללקוח.

נכון לרגע זה, טרם פורסמה הודעה רשמית וגלובלית אודות עדכון התוכנה ל-STI מסובארו. אלי דויד, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל מוסר כי מכוניות ה-STI שווקו בארה"ב לפני אירופה ואכן נמצאה בעיה בתוכנת ניהול המנוע "בטווח האדום" שגרמה לבעיות במנוע. מייד כאשר הדבר נודע, עצרה סובארו את שיווק האימפרזה STI כולל בישראל עד לרגע שבו תוקנה התוכנה. למעשה, שתי ה-STI הראשונות שהגיעו לישראל סבלו מבעיה זו, אך כעת, לאחר שינוי תוכנת ניהול המנוע, חודש השיווק של ה-STI בארץ ובעולם. עם זאת, לדבריו סובארו לא הוציאו קריאה לתיקון רשמית לשינוי התוכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully