וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו ספורט, לעיני הציבור

יבואנית רנו לישראל, ערכה עבור לקוחותיה יום מוטורי לציון שיווקן של הגרסאות הספורטיביות: קליאו ספורט והמגאן טורבו

רק לפני מספר חודשים החליטו בחברת 'קרסו', יבואנית רנו לישראל, לייבא לכאן את צמד הצרפתיות החמות. זה קרה אחרי שנחשול של חובבי נהיגה, עטו בבקשות ובדרישה לראות פה את מחליפתן של אלו אשר הסבו להם הנאה שנים ארוכות. יספרו לכם אלו הקרובים לצלחת, כי תהליך הגעתן הנה לווה בצירי לידה קשים, ובעיקר בתהיות בנוגע לעתידן של מכוניות ספורט בישראל.

בשורה התחתונה, הלידה עברה בהצלחה. אך לא לפני שהחברה איפשרה לעיתונאים לטעום מעט מיכולותיהן של השתיים במסלול נהיגה קצרצר. דעות חלוקות לא היו, אך טעם של עוד נשאר גם נשאר. כעת, ממש כמה רגעים אחרי השיווק ההמוני, חשו ביבואן כי עם צמד מלהטטות כשרוניות כגון אלו יש לאפשר לציבור הלקוחות (חלקו נאמן ומצפה), נהיגה קצרקצה על מסלול ג'ימקאנה בכדי לחוש את טעם החדשנות ואופיין של השתיים יוצאות חטיבת הספורט ברנו.

שתי המכוניות החמות, מגאן 225 וקליאו ספורט 197, עברו מיד ליד כשכל אחד זוכה להקפה. המסלול שאירגנו 'מסלולים' היה חביב, עם פניות מגוונות ולא מעט חריקות צמיגים מכאן ומשם, אך הרשימה לא פחות נוכחותם של חברי מועדון 'רנו ספורט', שהפגינו יחד עם תצוגת מכוניותיהם, גם כישורי נהיגה מרשימים והרבה מצב רוח טוב.

הרעיון לקיים אירוע מסוג זה, מעבר לאספקט המכירתי הגלום בו, מלמד כי היבואן לא רק שומע, אלא גם מפנים. רשימת האופציות הספורטיביות בישראל דלה מאוד וכדי לספק את צורכיהם של חובבי הנהיגה, האפשרות היחידה עבורם היא רכב משומש בן מספר שנים.

בסיום האירוע, כל שנותר לקוות הוא כי שאר היבואניות אשר באמתחתן אפשרות לייבא מכוניות ספורטיביות צעירות ברוחן, יסיקו מסקנות דומות, ויביאו לכאן משהו שונה מהעדר הקבוצתי המצוי.

משיקים גם חבילת שירות חדשה

ביום חמישי האחרון, השיקה 'קרסו' יבואנית רנו לישראל גם חבילת שירות חדשה למותג בישראל. בהמשך לחזונו של קרלוס גוהן, מנכ"ל קונצרן רנו-ניסאן, ניתן דגש לא רק לעלייה באיכות כלי הרכב הנמכרים, אלא גם למתן השירות ללקוח לאחר הרכישה.

חבילת השירות החדשה תיקרא 'קינג סרוויס' (שירות מלכים) והיא תציע לכל בעלי מכוניות רנו, מכל הדגמים והשנתונים מגוון שירותים יעילים חינם אין כסף למשך 3 שנים כמו מוקד שירות טלפוני 24 שעות ביממה, שירות הכוונה בדרכים, פריצה לרכב במקה של אבדן מפתח, החלפת תקר, לקיחת והחזרת הרכב לטיפולים, אספקת דלק לכלי רכב תקועים (בעלות הדלק בלבד) ועוד.

במקרה של תאונה, תציע קרסו 1,000 שקלים הנחה בהשתתפות העצמית של הביטוח, תעניק רכב חליפי כבר מהיום הראשון, תתאם גרירה לכלי רכב שניזוקו, תעניק שירותי חניית לילה, תשלום גמיש (עד 60 יום לקבלת התשלום מחברת הביטוח) וייעוץ והדרכה מול חברת הביטוח.

לדברי אסף ספקטור, סמנכ''ל השירות בקבוצת קרסו, חבילת השירות החדשה של רנו נאמדת בכ-2.5 מיליון שקלים וכי בעתיד תשיק החברה שירותים נוספים ללקוחותיה.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • קרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully