וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק רוצה לאירופה

ירון אדרי

17.8.2008 / 13:47

יצרנית הרכב האמריקנית מציגה את הדור הבא לרכב הפנאי SRX ואת גרסת הסטיישן ל-CTS במטרה לשפר את החדירה לאירופה

מצבה של ג'נרל מוטורס, בעיקר לנוכח נטישתם של האמריקנים את המכוניות הגדולות והמגמה הירוקה בעולם, לא מניב שקט נפשי לבעלי המניות. להרגעתם, הצהיר יו"ר הקונצרן ריק וואגונר באירוע לציון 100 שנים לחברה, כי השמועות על פשיטת רגל אינן נכונות. בחטיבת קדילאק בכל מקרה, משדרים עסקים כרגיל.

בתערוכת הרכב של פאבל ביץ' שנערכה בסוף השבוע האחרון בקליפורניה, הציגה קדילאק הצצה למחליפו של ה-SRX, רכב הפנאי של החברה. זה, אינו נכלל ברשימת השינויים המאסיביים הכוללים סגירת 4 קווי ייצור של רכבי שטח וטנדרים. פרטים אודות יחידות הכוח לא נמסרו, וסביר מאוד שאלה לא יכללו את מנוע המימן שהוצג במכונית הקונספט פרובק עליה מבוסס ה-SRX, שהוצגה בתחילת השנה בתערוכת דטרויט.

הופעת הבכורה של ה-SRX תיערך בתערוכת רכב בינלאומית גדולה, אומרים בקדילאק כשסביר מאוד להניח כי הכוונה לפריז שכן יש לה עניין רב בשוק האירופי. האם 5 מקומות ישיבה, חומרי הרכבה איכותיים ונתונים דינאמיים משופרים יספיקו? את זה נדע רק לקראת המחצית השנייה של 2009 אז יחל השיווק. ומה אצלנו? ב-UMI, היבואנית לישראל, טרם התקבלה החלטה בעניין.

קדילאק CTS סטיישן

כפי שציינו קודם, לשוק האירופי ישנה חשיבות רבה בעיני ג'נרל מוטורס שמציגה את הגרסה השימושית למכונית הסאלון CTS. יש לציין כי מכוניות סטיישן אינן דבר שכיח בקדילאק, שרק בתחילת השנה שעברה הציגה את ה-BLS וואגון, הסטיישן הראשונה שלה אי פעם.

פרטים רבים אודות יחידות הכוח האירופיות של ה-CTS סטיישן ששיווקה בעולם מתוכנן להיות במהלך השנה הבאה עדיין לא ידועים. מה שכן ידוע הוא כי מנוע ה-V6 טורבו דיזל בנפח 2.9 ליטר לו 250 כ"ס, פותח במיוחד לשוק זה. כרגע לא ידוע האם יגיע מנוע ה-V6 בנזין בנפח 3.2 ליטר.

מבחינת מידות, בסיס הגלגלים נותר זהה ועומד על 288 ס"מ. למרות התוספת מאחור, אורכה הכללי של הסטיישן קטן בקצת פחות מס"מ. נפח ההטענה מאחור, אחד מהיתרונות העיקריים של מכוניות סטיישן, עומד על 720 ליטרים מכובדים.

לאור העובדה כי השוק בישראל אינו חובב מרכבים מסוג זה, סביר מאוד להניח שה-CTS הזו לא תגיע לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully