וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רואות ממטר

20.8.2008 / 8:08

סקר שערכה חברת ביטוח סקוטית מגלה כי נשים אשר מחוייבות להרכיב משקפי ראייה בזמן נהיגה, מסירות אותן בגלל הפאדיחה

נשים מתאפרות בזמן נהיגה. נו,לא גילינו לכם את אמריקה. אבל מה תגידו אם נספר לכם כי יותר ממחציתן מעדיפות, בשם האופנה כמובן, לוותר על משקפי הראייה בזמן הנהיגה למרות שהן חייבות לעשות זאת? כשהבושה משבשת את האחריות האישית.

אחת מכל עשר נשים אשר נמנעו מלהרכיב משקפי ראייה, היתה מעורבת בתאונה או בכמעט תאונה אשר גרמה בעקיפין לנזקים לכלי רכב אחרים שלא היו מעורבים ישירות בתקרית. התוצאות הללו מביאות לא מעט סימוכין לתחושה הכללית שלנהגות יש כנראה עיסוקים יותר מעניינים בעת הנהיגה. 24 אחוזים מהן הודו שאת משקפי הראייה הן בוחרות רק על פי צורתן החיצונית מחשש להיראות בלתי אופנתיות בעליל, ו-34 אחוזים ציינו שהן מרגישות את עיניהן הבוחנות של עוברי האורח והנהגים כשהן נוהגות עם משקפיים על אפן.

אך התמונה המדאיגה מכל, מתארת תמיהה בנוגע לשיקול הדעת הלקוי ביחס לראייה הפגומה משהו. 6 אחוזים מכלל הנהגות כנראה מתייחסות להוראות רופא העיניים כהמלצה בלבד, ולא טורחות כלל להרכיבן בשום שלב בנסיעה. 55 אחוזים מהן כך מסתבר, מסמכות על קירבה לתמרורי אזהרה תוך בלימות חריפות אשר גורמות להתקרבות פתאומית ולעתים גם להתנגשויות בלתי נמנעות מסוג חזית – אחור, הגורמות לבהלה ולנזקים עבור נהגים והולכי רגל.

תוצאות סקר זה מצטרפות לסקר אחר שנערך בבריטניה, גם הוא כלל התנהגות בלתי אחראית מצד נשים בשם האופנה. אז, התברר כי תספורתן של 67 אחוזים מהנשים מפריע לנהיגתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully