וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה רשמית: שברולט קרוז

ירון אדרי

21.8.2008 / 16:01

שברולט חושפת תמונות ופרטים רשמיים על המשפחתית העולמית שלה. השיווק באירופה יחל במרץ 2009

לפני כחודשיים, חשפה שברולט את הפרטים הראשונים על הקרוז, המשפחתית העולמית החדשה שלה. כעת, חודש וחצי לפני הצגת הבכורה בתערוכת פריז, נחשפות התמונות הרשמיות של המכונית בה תולים תיקוות רבות בג'נרל מוטורס שלא זוכה לחגוג את יום הולדתה ה-100 עם מאזנים כספיים חיוביים.

הקרוז היא סוללת הדרך בקו העיצובי החדש של שברולט. חזיתה נראית אגרסיבית למראה ובעלת נוכחות, וכך גם חלקה האחורי, שלוקח את הסדאן לכיוון מרכב הקופה. גם בתוך תא הנוסעים מקבלת המכונית עיצוב חדיש ושונה מבעבר כך לפי ההצהרות, שמוסיפות כי נעשה שימוש בחומרים איכותיים שיביאו לסטנדרט חדש בסגמנט. כפי שסיפרנו בעבר, אורכה של הקרוז יעמוד על 460 ס"מ וכרגע לא ידועות מידות נוספות.

שלושה מנועים ישרתו את הקרוז בשלב זה, שניים בנזין וטורבו דיזל אחד. הקטן בחבורה הוא ה-1.6 ליטר המפיק 112 כ"ס, ומעליו נמצא ה-1.8 ליטר לו 140 כ"ס כשלשניהם תזמון משתנה לשסתומים. מנוע הטורבו דיזל יהיה בנפח 2.0 ליטר ונתוניו מראים 150 כ"ס ו-32.6 קג"מ. המנועים יוצעו עם תיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית חדשה.

לאחר הירידה הגדולה במכירותיה בארץ המוצא, מקווה ג'נרל מוטורס להביא רווחים משאר העולם והקרוז היא הראשונה לעשות זאת. באירופה, שם צמחו מכירות GM במחצית הראשונה של 2008 ב-23 אחוזים, יחל השיווק בחודש מרץ 2009. כפי שדיווחנו בעבר, לישראל תגיע הקרוז ברבעון השני של 2009 והיא תימכר במקביל לשברולט אופטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully