וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנסר דקאר – תמונות ראשונות

ירון אדרי

22.8.2008 / 18:02

מחליפת הפאג'רו איבולושן המצליחה של ראלי דקאר, נחשפת באופן מלא. טבילת אש ראשונה בבאחה פורטוגל

ביטול מירוץ הדקאר של 2008, שלח את יצרניות הרכב לחצי שנת שבתון. למה חצי? כי פה ושם הן השתתפו במירוצים קצרי טווח (ביחס לדקאר כמובן). את ההשתפות החלקית, ניצלו כמובן היצרניות לניסוי בזמן אמת של הפיתוחים החדשים למכוניות המירוץ הבאות שלהן, אלה שב-2009 תתחרנה במירוץ ארגנטינה – צ'ילה, מחליף הדקאר.

את מכונית המירוץ של מיצובישי הבאנו לכם כבר עם מספר פרטים, ובליווי איור. כעת חושפת זוכת הדקאר של 2007 את המכונית בצילומים מהשטח, כשכרגע בגדיה שחורים. עובדה זאת היא זמנית כמובן, עד אשר יסגר העיצוב הסופי התלוי מאוד גם בספונסרים.

במבט ראשון, מזכירה המכונית החדשה את הפאג'רו איבולושן אותה היא מחליפה, פרט לעיצוב החזית המיישר קו עם גריל "מטוס הסילון". אולם לאור העובדה כי מירוצי מכוניות הן מקפצה שיווקית גדולה, הפעם זונחת מיצובישי את שם רכב השטח שלה לטובת שמה של המכונית המשפחתית שתורמת גם את מראה ההאצ'בק.

במהלך השנה האחרונה ערכה מיצובישי ניסוי עם מנוע טורבו דיזל חדש, אשר יחליף את מנוע הבנזין של המכונית היוצאת. לזה, נפח של 3.0 ליטרים המשמשים כבית ליותר מ-260 סוסים ו-66 קג"מ. תיבת 5 הילוכים ידנית, תעביר את הכוח למערכת ההנעה הכפולה המגיעה מהאיבו החדשה.

רמז על מה שמכינה מיצובישי למחליף הדקאר, נקבל כבר בנובמבר הקרוב עת תשתתף הלנסר במירוץ באחה פורטוגל. כעת נמתין ונראה אם לפולקסווגן, היריבה העיקרית, יש תשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully