וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנדרו יורדת לשטח?

ירון אדרי

24.8.2008 / 12:44

נציגת רנו לשווקים הדורשים מכוניות זולות, מקבלת גרסת "דמוי שטח". מי אמר שאופנה חייבת להיות יוקרתית

לאחרונה, נראה כי רנו מבססת עצמה בעיקר בשווקים הדורשים מכוניות זולות. זה אמנם לא חדש לה, אבל נראה כי דווקא שווקים אלה מקבלים את מלוא תשומת הלב. מטיבעם, שווקים אלה דורשים כמות ולא איכות, מה שמאפשר למכור הרבה בזכות מחיר נמוך. כזה הוא השוק הדרום אמריקני, שעל פי אסטרטגית 'מחוייבות 2009' של רנו יקבל 6 מכוניות חדשות.

הסאנדרו היא הפופולארית ביותר מבית רנו בברזיל וכעת, כשגם שוק המכוניות הזולות צריך להמציא עצמו מחדש, הפתרון מגיע בדמות גרסת "דמוי שטח". הסטפוואי (Stapway), אינה שונה בבסיסה מהמכונית הרגילה וההבדלים נמצאים בעיצוב. פגושים חדשים מלפנים ומאחור, יחד עם תוספות בדמות גגון וכנף לגג, משווים למכונית מראה כשל רכב פנאי לא לפני שהמרכב עצמו הוגבה לחיזוק התחושה.

השוק בברזיל יקבל את המכונית בתצורת הביואתאנול של מנוע ה-1.6 ליטר המפיק 112 כ"ס. בארגנטינה, שם דלק ביולוגי פחות פופולארי מברזיל, ייתכן ויוצע גם מנוע הדיזל dCi בנפח 1.5 ליטר המוכר. על הנעה כפולה, אין כמובן טעם לדבר כי זאת איננה נמצאת בתכנון.

שיווק המכונית בברזיל יחל באוקטובר הקרוב, ולאחר מכן תגיע הסטפוואי גם לארגנטינה. לאירופה, לא מתוכננת המכונית להגיע, אך לאור העובדה כי הוחלט לאחרונה כן לשווק את הסאנדרו הסטנדרטית ביבשת הגדולה, ייתכנו שינויים בתכנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully