וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מיליון קוצצו מתקציב הבטיחות

25.8.2008 / 10:15

תקציב המדינה שאושר לפנות בוקר קבע כמעט סופית, יקוצצו 200 מיליון מתקציב הרשות הלאומית. מופז התנגד

בישיבת ממשלה שנערכה עד השעות הקטנות של הלילה, החליטו השרים ברוב דחוק של קול יחיד, לאשר את תקציב המדינה לשנת 2009. כאמור, כפי שסיפרנו לכם כאן בעבר, תקציב זה כולל קיצוץ של 200 מיליון שקלים מתקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

שר התחבורה, שאול מופז שנכח בדיון התרעם ומחה על הקיצוץ במשרד התחבורה, ובניגוד להחלטת מפלגת קדימה אליה הוא שייך, לא הסכים להיכנע לסחטנות הפוליטית במקרה זה והצביע נגד תקציב המדינה. החלטה שעלולה להסב לו נזק פוליטי אישי בבחירות הקרובות.

שר האוצר רוני בראון אמר: "זהו הישג חשוב לממשלה אשר גילתה אחריות ובחרה להמשיך להוביל מדיניות כלכלית - חברתית עקבית וברורה, מבלי לפרוץ את המסגרות הפיסקאליות ותוך איזון בין צרכי המשק השונים". רק שככל הנראה, הבטיחות שלנו בכבישים אינה חשובה מספיק, לא כלכלית ולא חברתית.

כעת, עבר הדיון בתקציב המדינה למליאה, לכשזה תשוב מהפגרה, אך מקורות ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים מסרו לוואלה! רכב כי למרות שעדיין ישנה תקווה שהגזרה לא תתקיים, ישנו ספק רב אודות הצלת תקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. זה כאמור נקבע ל-550 מיליון שקל בשנה וממנו צפויים להיגרע 200 מיליון, כ-40 אחוזים. קיצוץ זה עלול לפגוע אנושות בפעילות השוטפת של הרשות ולמנוע את ביצוען של החלטות רבות מדוח שיינין שאומץ על ידי הממשלה בשנת 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully