וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווינגו ספורט, כל הפרטים

26.8.2008 / 17:48

אחרי חשיפתה המוקדמת בתערוכת ז'נבה האחרונה, רנו משחררת תמונות ופרטים מלאים אודות הטווינגו הספורטיבית

אתר יצרן

צילום: יצרן
עריכה: בת גולן

רנו נגררת לאחרונה בסבך קשיים, אך את אבחנותיה הסגמנטיות המאיישות חניות צפופות ברחבי אירופה בנתונים נאים, לא ניתן לגזול ממנה. הטווינגו, אשר שיווקה בארץ חדל מתישהו במאה הקודמת, נמכרת באירופה באופן רציף ונחשבת למוצלחות מבין מכוניות המיני האירופיות. ייחודה העיצובי, יחד עם תיבת ההילוכים הידנית נטולת המצמד, צריכת הדלק הנמוכה וקלות התפעול שבה, סיווגו אותה כעזר של ממש עבור הנהגים הצעירים.

כמעט שנתיים חלפו מאז הופיעה הטווינגו החדשה בתערוכת הרכב בפריז, ושנה מאז שחררה רנו תמונות ראשונות עבור גרסת הספורט של הטווינגו אשר לוו בנתונים בסיסים בלבד. הפרטים המוקדמים חשפו מכונית אגרסיבית עם מראה נטול כל צעצוע או קישוטים חסרי חן, ויחידת הכוח המפיקה 133 כ"ס ממנוע בנפח 1.6 ליטר.

ברנו עמלו לא מעט עבור בידול הטווינגו משארית אחיותיה הכוחניות, קליאו ומגאן ספורט, ויצרו שתי גרסאות מכוילות בצורה שונה ואופטימלית. שמה הרשמי שלה הטויינגו יהיה GT, אך תחת מותג זה תעמוד אופציית ה-Cup וגרסתה המוקצנת מעט פחות הנקראת Sport לה עודף משקל של כ-17 ק"ג. גרסת ה-Cup נושאת לא מעט אבזור המתאים לכל שוחרי הקישוטים למיניהם, והיא מוצעת עם דוושות ספורט בצבע שחור, חישוקי 17 אינטש ובלמים מחוזקים אשר וודאי יתרמו ליכולותיה על הכביש בצורה ניכרת.

גמישותה הפנימית וביצועיה הספורטיביים, מקבלים חיזוק חיצוני מעניין אשר כל נהג יוכל להתאים לפי אופיו האישי. רנו מציעה גם קשת צבעים מגוונת עם טעימות ממסלולי המירוצים, כשחטיבת הספורט תאפשר צביעת דיפונים פנימיים וכן פגושים וחצאיות ברוח "דגל השחמט", ואפילו חריץ ההתנעה יעוטר בסממנים תחרותיים. עוד ברשימה מושבי ספורט חובקים ומערכת שמע משוכללת עם חיבור לכל הנגנים.

הרוח העכשווית ברנו מוסטת כנראה בעיקר אל גרסאות הספורט החמות. המגאן שאוטוטו מוחלפת וגם הלגונה החדשה, לא מניבים תוצאות שיווקיות. הטווינגו ספורט תצטרף לאחיותיה שגם עשו עלייה לאחרונה, ועם ההיסטוריה השובבה אותה היא נושאת הצלחתה תלויה בעיקר בתמחור המתאים. אלינו, היא בכל מקרה אינה מתוכננת להגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully