וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

R8, גרסת המסלול

28.8.2008 / 13:24

אודי R8, מכונית ה'על' הסדרתית שנבנתה על מורשת נצחונות הלה-מאן, חוזרת לשורשים עם גרסת מירוצים טהורה ו-500 כ"ס

שנה לאחר הצגתה את מכונית ה'על' R8, גרסת המירוצים מוכנה לצאת לדרך. התשובה המסחרית של אודי למנצחת הלה-מאן, חוזרת למסלול המירוצים לא לפני שעברה מספר שינויים מתבקשים בהתאם לתקנות ה-FIA לקטגורית ה-GT3 בה היא תשתתף החל מ-2009.

ה-R16, שם הקוד הזמני שלה, נשארת עם אותו מנוע V10 אשר זוכה לשיפור קל המעלה את הספקו ל-500 כ"ס. בהתאם לתקנות, אסור השימוש בהנעה כפולה ומכונית המירוץ תשתמש בהנעה אחורית בלבד. למנוע תשודך תיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית. בשלב זה, על החבילה מנצח נהג הניסוי פרנק ביילה שכבר ניסה בהצלחה את דגם אב הטיפוס. "מאז שהצגנו את ה-R8 לעולם, נאלצנו לעמוד בלא מעט תהיות בנוגע לדגם המיועד רק למסלול. גרסה זו תציע לנהג מכונית משופרת המשלבת את מיטב הטכנולוגיה של אודי, ויחד עם זאת השליטה בה לא תהיה קשה מידי", אומר וולפגאנג אולריך מראשי חטיבת הספורט.

כרגע, אין כל כוונה באודי להציע גרסה מוקצנת יותר של ה-R8 הנוכחית למרות שכבר הוצגה גרסת הטורבו דיזל קונספט הכוחנית. אך בשל השדרוג המהיר והתנופה השיווקית הקיימת ממילא לדגם זה, והעובדה כי ה-RS6 מוציאה מאותו מנוע עוד 580 כ"ס, יש להניח שבאחד מן הימים הלא רחוקים נגלה כי אודי מחביאה גרסה מחוזקת גם לכביש הציבורי.

אודי R8 מירוץ GT3. אתר יצרן
מהמסלול, לכביש, ושוב למסלול. אודי R8 מתכוננת למירוצי ה-GT3/אתר יצרן
אודי R8 מירוץ GT3. אתר יצרן
אודי R8 מירוץ GT3/אתר יצרן
אודי R8 מירוץ GT3. אתר יצרן
אודי R8 מירוץ GT3/אתר יצרן
אודי R8 מירוץ GT3. אתר יצרן
אודי R8 מירוץ GT3/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully