וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם בעקבות השמש

29.8.2008 / 9:06

פולקסווגן שוב מאמצת את עולם היאכטות למכוניות הקונספט שלה. הפעם מקבלת הקאדי המסחרית דק שיזוף על הגג

תחום הקונספט הימי אינו זר לפולקסווגן. לא מזמן הציגה החברה בשיתוף עם חברות ספנות שתי גרסאות מפוארות לצמד רכבי השטח של הקונצרן, האודי Q7 והטוארג, כשההשראה מגיעה מעולם היאכטות. כעת, גם הקאדי מקבלת גרסה זהה שתוצג בתערוכת הפנאי בגרמניה.

בעבר הרחוק ,מאוד יש יגידו, פולקסווגן היתה המסחרית האולטימטיבית לטיולים. הטרנספורטר היה מהמוצלחים בהיסטוריה ובדורו ה-3 ב-1988, שווק במהדורה מיוחדת שכונתה 'קליפורניה'. ב-1990, הוחלפה הפלטפורמה, והוצג מחליפו המודרני של הטרנספורטר.
כהומאז' ל-20 שנים לקליפורניה, לקחה פולקסווגן את הקאדי הנוכחי ושיפצרה אותו במגוון פריטים מעולם היאכטות. צידי הדלתות מעוטרים באריחי עץ מוארכים כמו גם הפגוש האחורי ותקרת הרכב. על הגג, הותאם דק עץ המיועד לשיזוף ובו מותקן כסא נוח עם משענת מתכווננת "בילד אין". לא צריך לעבוד קשה בכדי לטפס אליו משום שלאחוריו של הקאדי הוצמד סולם מתכתי, כפי שקיים בכל יאכטה ממוצעת.

פולקסווגן יש לציין, היא מהיצרניות היחידות כיום המייצרות רכבי וואן גדולים יעודיים לטיולים, בניגוד לחברות העוסקות בייצור נגררים או חדרים על גבי מכוניות. הקאדי בגרסת הנופשים, מציעה מגוון אפשרויות ביניהן גם לינה ואופציות מגוונות לשינוע ציוד מטלטל. כעת, עם הקאדי, קל יותר לעבור מאתרי הקמפינג ביערות המוצלים אל עבר השקיעות של חופי הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully