וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפות חדשות מטויוטה

31.8.2008 / 10:45

היצרנית היפנית תחשוף בתערוכת פריז את האוונסיס החדשה וכן שתי גרסאות ייצור סופיות ל-iQ ולאורבן קרוזר

בעוד חודש ימים תיפתח תערוכת הרכב בפריז את שעריה ושוב נזכה לחזות במגוון החידושים והחדשות שצפויים לעולם הרכב בזמן הקרוב. הפעם, מקדימה טויוטה את התערוכה ומודיעה כי בכוונתה לחשוף שלוש מכוניות חדשות: את האוונסיס החדשה, את האורבן קרוזר וכן את ה-iQ הקטנה שנחשפו כמכוניות תצוגה בתערוכת ז'נבה האחרונה.

בטויוטה עדיין לא מרחיבים בפרטים הטכניים של כלי הרכב, אך מספרים כי הדור השלישי לאוונסיס יבנה במפעל בורנסטון שבדרבישייר אנגליה, הוא יגיע אל אולמות התצוגה בינואר 2009 ובו יותקנו מנועים חדשים בהם שופרה צריכת הדלק ופליטת המזהמים, בהתאם לדרישות העדכניות. טויוטה מבטיחים כי גם רמות האיכות והגימור שופרו משמעותית והם צפויים להוביל את הקבוצה.

ה-iQ המוגמרת, כך מספרים טויטה, תשתרע על פחות משלושה מטרים כדי שתתאים לערים הצפופות, אך היא לא עושה שום פשרה בסעיפי הבטיחות. להיפך, היא צפויה לדבריהם להציע בטיחות של מכוניות גדולות ויקרות ממנה בהרבה, עם הגנה אקטיבית ופסיבית וכן לראשונה גם כריות וילון בחלון האחורי, בגב שורת המושבים האחורית. כמו כן, היא מצוידת במנוע שיפלוט רק 99 גרם CO2 לקילומטר.

הכוכבת השלישית בתערוכה היא האורבן קרוזר - מכונית קומפקטית חדשה ומעוצבת המיועדת לחמישה נוסעים. זו חמושה במנוע טורבו דיזל חדש מטויוטה בנפח 1.4 ליטר אשר פולט 133 גרם CO2 לקילומטר וזה משודך להנעה כפולה. טויוטה מספרים כי האורבן קרוזר תהיה מסוגלת להרחיק גם אל מעבר לאספלט השחור, אך סביר להניח שזו אינה מיועדת לשטח שחורג מגבולות השביל הכבוש.

חדשות נוספות מתערוכת פריז יופיעו כאן בקרוב, כולל דיווח ישיר מהתערוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully