וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החומה הסינית איתנה?

2.9.2008 / 9:24

בריליאנס הסינית תבקר שוב בתערוכת רכב אירופית, הפעם בפריז. האם כאן היא תזכה סוף סוף לתשואות ולא למבטי לעג?

אחרי צפייה באולימפיאדה, או לפחות חלקה הווירטואוזי הראשון שהתרחש באירוע הפתיחה, קצת קשה להבין מדוע הסינים מתקשים לייצר מכונית מעוצבת ומקורית שאינה מתפרקת לגורמים בכל פעם שמעמידים אותה במבחני ריסוק. בריליאנס כבר ניסתה בעבר לשווק מספר מכוניות סדאן וקופה בחוסר הצלחה ולא פעם, גם הואשמה בהעתקה מוחלטת של מכוניות יותר מערביות.

אבל ענייני עיצוב הצידה, לחברה הסינית יש בעיות בטיחותיות שנפתרות ונתפרות כטלאי רב שכבתי. בכל שנה, דגם אחר מוצא אל מבחני הריסוק בין אם בארה"ב או באירופה, ובכל פעם נרשם כישלון. ארגון ADAC הגרמני, העניק בשנה שעברה כוכב אחד בלבד לסדאן BS6, וגם מבחנים נוספים לאחר מקצי שדרוג משמעותיים למערכות בטיחות, לא הביאו לה יותר משלושה כוכבים.

פריז תחילה

תערוכת הרכב בפריז שתיפתח בתחילת החודש הבא, תעניק במה לארבעה דגמים שונים של החברה שלמעשה כבר נמכרים בסין זה תקופה. ברשימה נכללות ה-BS6, מכונית הסדאן הבינונית BS4, הקופה הנאה BC3, ומכונית קטנה בשם BS2.

מרשימה זו, ה-BS4 היא זאת שתגיע לאירופה (כרגע מדברים רק על גרמניה) בסוף אוקטובר, מצויידת במנועי בנזין בנפח 1.6 ליטר (100 כ"ס) ו-1.8 ליטר (136 כ"ס). המחיר יחל ב-16 אלף אירו (כ-85 אלף שקל לפני מסים) שהוא גבוה משמעותית מהמחיר בסין, בעיקר בשל השינויים הבטיחותיים הנחוצים לתקינה האירופית.

בעניין זה, נספר כי הבריליאנס כבר ערכה בארצנו ביקור קצר במהלכה של תערוכת אוטומוטור. משפחת בליליוס לה זכויות הייבוא, קיימה מספר פגישות בעניין שיווקה בארץ אך עד כה, בדיוק כפי שעשתה צ'רי הסינית שזכויותיה בישראל בידי קמור. בינתיים, תמשיך בריליאנס להתמקד בעיקר בשוק הביתי בו היא מוכרת מעל ל-100 אלף מכוניות מדיי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully