וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקייה ומהפנטת

סיטרואן מחממת את המגרש הביתי. תציג בתערוכת פריז את ההיפנוס ההיברד קונספט, רכב פנאי מחוטב במרכב קופה

היצרן הצרפתי חושף היום איורים ממחושבים לקרוסאובר קונספט המהודר, אשר יוצג בתערוכת פריז. עיצובו מבוסס על אותו הקו המודרני המאפיין את רכבי הפנאי מסדרות העילית של אינפינטי FX וסדרה X6 של BMW. בתי הגלגלים הענקיים, דלתות הקופה המשוכות לאחור, ופנסי החזית החדים, מקנים להיפנוס את עיצובו האמנותי אשר כה מזוהה עם יכולותיה של החברה.

תא הנוסעים נושא בחובו את התגלמות בני האנוש, עם קימורים שזורים במעין הצלבות המדמות את שרשרת ה-DNA בגופנו, צבעים עזים בולטים בגווניהם, ובאופי פיזורם בתא. בשל היותה מכונית קונספט, סביר להניח שעבור הקהל המכונית המוצגת תהיה מעט יותר פרקטית ברמה ההתגלותית בלבד, משום שעד שיוצג דגם סדרתי, יש להניח שיחלוף פרק זמן לא מבוטל אשר יעניק למעצבים יד יותר בסיסית בעיצוב סביבת הנהג והנוסעים.

אך כמובן, ובהתאמה לכל העולם הירוק אשר נרקם סביבנו, אי אפשר בלי טכנולוגיה נקייה. החוסכת מאתנו פליטת מזהמים בלתי רצויה. סיטרואן שילבה בחרטום ההיפנוס מנוע בנזין ומנוע חשמלי, המפיקים 200 כ"ס, צורכים כ-4.5 ליטר ל-100 ק"מ, ופליטת CO2 של 120 גק"מ בלבד.

הבטחות מצד החברה, מדברות על ביצועים מרשימים ובין היתר, גם על תא הנוסעים "קסום" לו איכויות חדשניות שלא נראו עדיין. יחד עם זאת ומניסיון העבר, ספק אם ההיפנוס קונספט אכן יראה כפי שמוצג בתמונות אלו, בשל היותו אב-טיפוס בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully