וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשק סופר מיני

5.9.2008 / 9:00

מחקר חדש מגלה: צליליה הרועמים של מכונית הספורט, מעלים את החשק המיני בקרב המין היפה. נקמת האגזוזים

נשק חדש התווסף זה עתה באופן רשמי למדף ריקודי החיזור הגבריים - שאון מערכת הפליטה (של המכונית כמובן). אתר האינטרנט מיסודו של ה'טלגרף' הבריטי, מדווח כי מחקר שנערך לאחרונה בקרב 40 אנשים, גברים ונשים, מאשר את התאוריה בדבר ההשפעות הפסיכולוגיות בתחומי הסאונד המנועי, בפרט על נשים.

משתתפי המחקר נחשפו לשלוש מכוניות ספורט איטלקיות – מזארטי, למבורגיני ופרארי, ולרכב אחד רגיל בדמות פולקסווגן פולו לו מנוע סטנדרטי לחלוטין. על מנת למדוד את ההשפעה הפיזיולוגית, נלקחו דגימות רוק בכדי לבחון את התנודות ברמת הטסטוסטרון בגופם של הנחקרים. באופן גורף ומוחלט, 100 אחוז מהנשים הנבדקות הראו עלייה ניכרת של חומר זה למשמע אגזוזי המזראטי, בעוד הגברים חשו חצי מכך עם 50 אחוזים בלבד. הלמבורגיני לעומת זאת, הביאה לעלייה של 10 אחוזים עבור המין הפחות יפה, והשיגה 60 אחוזי הנאה בקירבם. ומה עשתה הפולו? את ההפך המוחלט. באופן אחיד ועקבי, ולאחר כמה ניסיונות, רמת הטוסטסטרון צנחה לקול פליטת המפלטים ויניקת האוויר המונוטונית של הפולקסווגן הקטנה.

ויש לכך סיבה. "הרעש החושני הנפלט ממכוניות ספורט, מעורר תחושות קדומות בגוף האדם", אומר עורך הסקר דיוויד מוקסון. "בשורה התחתונה, הסקר מלמד כי נשים מגיבות באופן יותר קיצוני מגברים לניסויים אלו". עוד הוא מוסיף כי לאחר משמע צלילי המפלט הרועמים, ישנה ירידה ניכרת ברמת העוררות המינית אצל שני המינים כשלפתע חולפת לה מכונית רגילה. יאללה מאמי, נוסעים לאיטליה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully