וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הננסיות של ניסאן בפריז

7.9.2008 / 12:08

ניסאן היפנית רוצה להחדיר את רכביה אל פלח העיר הצפוף ותעלה לפריז שלוש מכוניות ואת חזונה הירוק והמחושמל

בתערוכת פריז הקרובה שתפתח את שעריה בתחילת חודש אוקטובר, תחשוף ניסאן שלוש מכוניות חדשות, מחודשות ומעניינות – מתיחת פנים לנוט המוכרת, את הפיקסו (Pixo) הקטנה ואת הנובו החשמלית, לצד מערכת מולטימדיה חדשה שתנעים את זמן השהיה ברכב. אולם, את תמונות ניסאן נובו קונספט שומרת החברה עדיין תחת השולחן, אך משחררת החוצה פרופיל בסיסי, מגובה בהצהרות ירוקות.

ניסאן הודיעה בעבר, כי תשווק בארה"ב וביפן החל מ-2010 מכונית חשמלית בייצור סדרתי, שתחשף בטוקיו 2009, אך ממהרת לציין שאין זו הנובו. אמנם הבסיס הרעיוני זהה לשתיים, אך פרסומי החברה יוצרים הפרדה מוחלטת ביניהן. הנובו-קונספט אורכה כמעט שלושה מטרים, ותהיה בעלת סידור ישיבה של 2+1. גג המכונית עטוי הזכוכית נעטף בלוחות סולארים מיניאטורים, המזינים את סוללת הבסיס, הממוקמת בתחתית הפלטפורמה.

הנובו מציעה כך נאמר, מרווח גדול בצורה ניכרת ביחס לשאר המכוניות בסגמנט המתהווה, תודות למידותיה הנדיבות. בסיס הגלגלים עומד על 198 ס"מ, גובהה 170 ס"מ, והרוחב החשוב לתא החלל הינו כ-155 ס"מ. גם מקום לסלי קניות יש, כך מצהירים בחברה.

ניסאן פיקסו

עבור הייצור הקרוב היותר, ניסאן מציגה את הפיקסו המיוצרת בהודו בשיתוף סוזוקי. תהיה זו מכונית מיני עירונית לה מרכב של 5 דלתות, מנוע בנפח 1.0 ל' ונכון לרגע זה, היחידה בקבוצה A המציעה חלופה לגיר הידני, עם תיבה אוטומטית בת ארבעה הילוכים. אורכה כ- 3.6 מ' ובסיס הגלגלים יעמוד על 236 ס"מ, המחזק את מעמדה בקבוצה זו בתחום עומק תא הנוסעים. מכירותיה יחלו באביב 2009.

הנוט מתעדכנת

מכונית ה-MPV הבינונית תזכה כעת לכמה שדרוגים מענינים, הכוללים גם ממשק מולטימדיה חדש לחלוטין הנקרא "קונקט" המצוייד בשפע שכלולים הכוללים גם מערכת ניווט מובנית, שיעשה דרכו במהלך השנה גם לדגמים אחרים.

הנוט נולדה ב-2004, אך החלה להמכר בישראל רק מ-2006. עיצובה עדיין מודרני, אך בשם האופנה, ניסאן מחליקה את עיצובה עם גריל רחב ופחות קופסתי, יחידות תאורה חדשות ופגושים מעט יותר קמורים. בחלקה האחורי השינויים פחותים יותר ויכללו רק פנסים מושחרים. על הכביש, יתגלגלו להם חישוקים בעיצוב חדש בקוטרים של 15 ו-16 אינטש. תא הנוסעים עבר גם הוא רוויזיה קטנה והקונסולה הכללית, יחד עם לוח השעונים הוחלפו וכעת הם קריאים יותר ונגישים.

הצד הדינמי שופר כמעה, מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 1.5 ל' ורמת פליטה של 119 גק"מ, יוצג בתחילת ספטמבר, כשמעט אחריו, מנוע הבנזין הנוכחי יזכה לפליטת מזהמים מופחת של כ-139 גק"מ. בנוסף מערכת המתלים רוככה אך במקביל כך נאמר, שופרה רמת ההנאה מהנהיגה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully