וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר ממשיכה לקצץ

8.9.2008 / 9:14

תכנית הניפ-טאק נמשכת בקרייזלר. תחתוך את הנייטרו מהיצע הדגמים, ותיצור הפרדה גנטית בין דגמיה החדשים

היצרן האמריקני הנמצא כעת ביידים פרטיות, ממשיך ליישם את פרויקט "ג'נסיס" הנועד למתן את ההפסדים הפיננסים הנערמים. בשנה האחרונה נגדעו מספר דגמים, ביניהם גם הספורט-קופה המעוצבת, הקרוספייר, ולאחרונה פורסם כאן על מכירת מותג העל- הדודג' וויפר. אך ככל כנראה, ייעול הינו תהליך כאוב יותר מכפי שנצפה על ידי החברה. בהודעה לעיתון מקומי בדטרויוט, פורסם כי היצרנית תשנה את כל הליך קבלת ההחלטות, ותאגד מכוניות המבוססות על פלטפורמה זהה לכדי דגם אחד, שלעתים גם ויזואלית נראות אותו הדבר.

הדגם המיועד לגריסה יהיה הנייטרו, או הליברטי, שניהם נמכרו בעבר בישראל על ידי חברת "מכשירי תנועה". לא ידוע כרגע מי ידון לחיים נצחיים, אך יש ספקות בנוגע להישארותו של הליברטי, בעיקר בגין היותו מיושן יותר במונחי שם-דבר, ובעל אפיל מופחת עבור לקוחות שונים. "השינויים ייכנסו לתוקף, כך אנו מצפים, לפחות עד 2012. אין לנו כוונה להמשיך במיתוג הכפול שהיה נחלת החברה עד כה". כך סטיב לונדרי מקרייזלר ארה"ב.

עוד בענייני שיווק הוא מוסיף, "אנחנו שומעים את הלקוחות, ומבינים שנוצר לעתים בלבול בין דגמי החברה לנוכח הדואליות בחלקם. בפועל, נייצר מכוניות עם DNA שונה לחלוטין, בכדי לגוון את הדגמים ולמנוע תחרות פנימית בתוך החברה עצמה, שאין בה שום ערך".

קרייזלר, יש לציין, כבר נמצאת תקופה ארוכה תחת מתקפות ציבוריות בשל העניין הדואלי. ביקורות נשמעו גם עבור דגמים אחרים כגון האוונג'ר והסברינג הזהים אף הם. אפילו הדוראנגו הנחשב לרכב בעל ערך תרבותי רב-שנים בארה"ב היה על הכוונת, אך קרייזלר איננה מתכוונת לפגוע (נכון לרגע זה) במורשת בשנית, כפי שנעשה עם הוויפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully