וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היברידית נוספת בישראל

8.9.2008 / 9:22

משרד התחבורה: שברולט מאליבו החדשה בגרסתה ההיברידית אושרה להצטרף אל שלושת המותגים ה"ירוקים בישראל"

משרד התחבורה מודיע היום רשמית על אישור יבואה של גרסתה ההיברידית של המאליבו החדשה לישראל. המאליבו ה"ירוקה" יותר, מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המפיק 164 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-22 קג"מ ב-5,000 סל"ד. מנוע זה משודך אל תיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה הילוכים.

אל המנוע הבנזיני משודך גם מנוע חשמליאשר מחליף את האלטרנטור במנוע. מתח הפעולה שלו הוא 36 וולט והוא מפיק עד 15 קג"מ. אל אלה הוא מסוגל להחזיר למנוע צורך הקלה בפעולתו ולסייע בחיסכון בדלק. את החשמל הוא אוגר ומקבל ממערך סוללות ניקל מטאל אשר מסוגלות לספק עד 10,000 וואט.

נתוני היצרן מדברים על צריכת דלק של 14.4 ק"מ לליטר בשיוט ו-11 ק"מ לליטר בתחומי העיר. את נתונים אלה, הגם שאינם מרשימים ביחס לרכב היברידי, משיגה המאליבו באמצעות כיבוי המנוע בזמן עמידה והנעתו מייד עם שחרור דוושת הבלם ובמצב של לחיצה מלאה על דוושת הדלק יעניק המנוע החשמלי למנוע הבנזין כוח עזר להאצה לפרק זמן מסויים. את טעינת הסוללות יבצע המנוע החשמלי בזמן האטה או בלימה של הרכב.

כדי לעודד את רכישת רכב זה בארה"ב מעניקה GM ללקוחותיה אחריות של שמונה שנים או 160 אלף ק"מ לכל הרכיבים ההיברידיים, כולל סוללות.

עם התחלת יבוא המאליבו ההיברידית לישראל, מצטרפת UMI ומותג שברולט אל הונדה, לקסוס וטויוטה בשיווק כלי רכב היברידיים בישראל, מהם נמכרו עד כה כ-3,000 יחידות. טרם התקבלה תגובת UMI יבואנית שברולט לישראל בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully