וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר לאסטרה 2009

8.9.2008 / 13:38

אופל מטפטפת היום רמז קטן לקראת האסטרה החדשה ב-2009. בקנה: מנועים חדשים ופלטפורמה משודרגת

האופל המשפחתית שזכתה לפני כארבע שנים לעיצוב חד ומרענן ביחס לקודמתה, תעבור תחת יד המעצבים פעם נוספת, והדור הבא יוצג לציבור בעוד שנה בתערוכת הרכב בגרמניה הנערכת בחודש ספטמבר. עיצוב המכונית נעשה במחשבה ספורטיבית ודינאמית, ומיטב השכלולים עבורה נלקחו ישירות מהאופל אינסינייה- מחליפתה של הוקטרה.

דורה החמישי של האסטרה יציע מגוון יכולות בתחומי ההנעה, והאבזור הנלווה. השאסי החדש לחלוטין, שם פוקוס על שתי מטרות ברורות, אחת מהן כאמור בתחום הביצועים, השנייה עבור החיסכון בדלק. בעניין זה, ג'נרל מוטורס, לה השליטה באופל השיקה לא מכבר את מותג הecoflex - הירוק והחסכן, שעשה את צעדיו הראשונים דווקא באסטרה הקודמת. כך שאופל תעשה בו שימוש נרחב בדגם החדש ובשאר מכוניות החברה.

תא הנוסעים מציע אף הוא עיצוב מודרני וזורם ולו צבעים בהירים ועמוקים, עם משיכות גוון כנגד הדיפונים בצידי הדלתות. כאמור, האינסייניה לה מערכות אלקטרוניות משוכללות, תנדב חלק מיכולותיה בתחום זה עבור האסטרה. בין אילו ניתן למצוא מערכת התראה לסטייה מנתיב, ממשק תקשורת עם רמזורים וכן אלומות אור מתכוונות על פי תנאי הדרך.

השידרוג הפרוגרסיבי של האסטרה שהחל ב-2004, נמשך כעת עם הצגת מחליפתה. באופל קיימת מגמה ברורה המייעדת את הסגמנט המשפחתי והקומפקטי אל עבר הרוח הספורטיבית, שנעלמה לה אי שם באמצע שנות ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully