וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו מג'יק

9.9.2008 / 11:40

שברולט חושפת את האורלנדו - רכב רב-תכליתי שיצטרף לבשורה הגלובאלית המודרנית והנקייה. בעצם, אולי...

חיק המשפחה המורחב אולי יתעתד לקבל מכונית וורסטילית שונה מאוד. האורלנדו אמנם מוגדרת כרגע כמוצר תצוגתי בלבד, אך שברולט מודיעה בכך שתשקול בכובד ראש את שילוחה לפס הייצור. הפלטפורמה מבוססת על הוורה-קרוז, אשר במקביל נלקחה גם עבור הבסיס למחליפת הטרקאן של יונדאי עליו דווח כאן לאחרונה.

עיצובה הגבוה והרחב מאפשר יצירת חלל נוסעים רחב מאוד, עם אפשרויות מגוונת עבור תנאי שטח משתנים ושילוב מעניין של רכב פנאי ומיניוואן דינאמי. אין זו מכונית SUV מהודרת, אם כי דגם בעל שבעה מושבים ורמת פינוק ואבזור הנדרש למשפחות מתרחבות.

לאורלנדו בסיס גלגלים רחב עם כ- 276 ס"מ ושלוש שורות מושביו ניתנות לקיפול ולהרחבת תא המטען בצורה ניכרת. חלל המרחב עוצב תחת חשיבה משפחתית בעיקרו. זאת למרות שהפרופורציות מרמזות דווקא על יכולת שטח נרמזת כלשהיא, אם כי הנחת היסוד היא שאין לו יומרות כאלו בפרופיל או במציאות. את הנוסעים ילווה מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ל' עם 150 כ"ס, ומומנט של כ-32 קג"מ.

כמו הוולט, אשר הצגתה טעונה באז תקשורתי מחושמל יותר מהטכנולוגיה המצויה בה, האורלנדו הוא חלק מתכנית רחבה של ג'נרל מוטורס לצמצם את כמות המכוניות הבזבזניות שהיו מנת חלקה בעבר הרחוק. שימוש במנועי דיזל אלו, אשר פולטים פחות זיהום, הם צעד אחד במטרה גלובאלית אורכת טווח, שכולם תקווה כי תצליח איכשהו (גם) למשוך את ג'נרל מוטרוס מהצרות הבוציות בהן היא שרויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully