וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 הזמנות ל-RS

11.9.2008 / 11:54

מאז נחשפה רשמית, 1,000 הזמנות נרשמו לפוקוס RS של פורד. אז מה אם לא יודעים את המחיר והפרטים הסופיים

מה שהיה אמור להיות קרב התגרזנות עצבני לפני כמה שנים בין האימפרזה טורבו לפוקוס הספורטיבית, נגדע פה בקול צורם של סרבנות פוליטית שיווקית. הפוקוס RS הפכה מאז לאגדה מוטורית בעלת שם עולמי שכל אחד מאתנו יכול היה רק לחלום עליה בעודנו מנומנמים בגרסת ה-1.6 ל' הבסיסית. הפוקוס אמנם נחתכה לאחר זמן מה, אך שיווקה המחודש בבריטניה משך אליה 1,000 לקוחות נרגשים אשר מחכים לפריצתה המחודשת לכביש.

יותר מ-40 אחוזים מלקוחותיה לא רצו להמתין לצבעיה החדשים ופשוט רכשו אותה בגוון היחיד של ירוק זוהר הנקרא "electric green" (נשמע מוכר? מאזדה 2?). קשת הצבעים העתידית תתפתח אך לא יותר מידי כנראה - היא תשווק בכחול ובלבן פנינה כשאת גלגליה יעטרו חישוקי 19 אינטש. אבל האספקט המוזר ביותר והעובדתי נתון לחוסר הבהירות בנוגע למפרט הסופי. המנוע יהיה 2.5 ל' בעל חמישה צילינדרים עם 300 כ"ס, אך בכל הקשור למחיר או למפרטי הגימור, האבזור והתוספות הנלוות, אין לאף לא אחד מרוכשי המכונית מושג ירוק לגביהם. גם זה, נשמע מוכר.

בניגוד לקהל הבריטי לו היצע בלתי נלאה של גרסאות ספורט וטורר, ליבואן המקומי שלנו, לו הייתה אפשרות להפיח חיים חדשים בתרבות הליסינג הנהוגה, לא טרח לייבא הנה אפילו את גרסת הספורט הבסיסית ה-ST. חבל. כנראה שהיינו מוסיפים עוד מספר יחידות לרמת המכירות העולמית.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully