וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטוס לנצח

14.9.2008 / 9:08

ערב יום הולדתה ה-60, מציגה לוטוס את דגם האירופה בשיבוץ יהלומים. ברור שמעתה המפתחות יהיו אצל האשה

חוגגים בסטייל. מה זה בסטייל? 150 אלף פאונד עולה הלוטוס אירופה שבתמונה ואם נדמה לכם שזה בגלל הביצועים או התאריך, הביטו על ידית ההילוכים והסמל מלפנים. חברת 'ווינזור בישופ' עיטרה את המכונית ב-164 יהלומים ששיעור עלותם נאמד בכ-111 אלף פאונד (כ-650 אלף שקל), מה שמשאיר יתרה של 39 אלף פאונד לשדרוגים אחרים עבור המכונית.

שום דבר לא הושאר כאן בידי הבינוניות. לוטוס השתמשה בדיפוני העור היקרים ביותר בחלל התא וציפוי המושבים מהמשובחים שבקיים. המעטה החיצוני נצבע בגוון שחור בוהק שזור ברסיסי זכוכית קטנים, וחלונות המכונית כהים ומוצלים על מנת ליצור את האפקט הרצוי. לוח השעונים שובץ אף הוא יהלומים בהם נורות LED חבויות אשר נדלקות ומהבהבות במעלה הסל"ד והמהירות.

מעטפת הביצועים שומרת כמו תמיד אצל לוטוס, על כל מאפייניה העיקריים. שלדה מתקשרת, מנוע המשגר אותה ב-5 שניות ל-100 קמ"ש ו-235 קמ"ש מרביים. בהחלט המכונית הכשרונית, היקרה והדיסקרטית ביותר שאי פעם יוצרה על ידה. האירופה תוצג במטה לוטוס במשך חגיגות יום הולדתה, ואם חשבתם על איזה עוקץ פראי תשכחו מזה. מכונית ההדגמה תשובץ בזכוכיות דמויות יהלומים, מסיבות ברורות כקריסטל על עורה.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully