וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר חדש למיצובישי?

ירון אדרי

15.9.2008 / 16:37

בתערוכת פריז תציג מיצובישי קרוסאובר חדש למשפחת הלאנסר. האם מדובר בגרסה הסדרתית של ה-CX קונספט?

מיצובישי משחררת תמונה ראשונה וחלקית לרכב חדש שלה, אשר יוצג בהופעת בכורה עולמית בתערוכת פריז. כל שניתן להבין מבעד לתמונה החשוכה הוא, כי הדגם החדש יעשה שימוש בחזית של הלאנסר, כולל גריל "מטוס הסילון" וגופי תאורה מוגדלים. פיהם של נציגי מיצובישי בישראל מלאו מים כשנתבקשו למסור פרטים על הדגם החדש, אולם שיטוט ברחבי הרשת גילה פרטים מעניינים.

לדברי מקורות במיצובישי, כך מספרות סוכנויות הידיעות השונות, מדובר בגרסת קרוסאובר ללאנסר שתכונה 'קרוס קאונטרי' אשר תתחרה מול מה שמכנים בארצנו "ג'יפונים". שם זה נשמע הגיוני, בעיקר לנוכח העובדה כי זהו הכותר למירוצים מסוג הדקאר, בהם מנצחת מיצובישי כבר כמה שנים. חיזוק לכך ניתן לקבל גם מהעובדה כי השנה החליטו במיצובישי להחליף את רכב המירוץ פאג'רו איבולושן, בגרסה חדשה שתכונה 'לאנסר מירוץ'.

מתחת לעיצוב שפרט לחזיתו לא ניתן כרגע לדעת כיצד יראה, כנראה שתשכון מערכת ההנעה הכפולה המתוחכמת של האיבו, לאחר שעברה את השינויים המתבקשים. אם כך הדבר, הרי שמאחורי העלטה השחורה עומדת למעשה הגרסה הסדרתית למכונית הקונספט CX אשר הוצגה בתערוכת פרנקפורט בשנה שעברה, ואף קפצה לביקור בתערוכת אוטומוטור הישראלית. עוד שמועות שרצות ברשת, מדברות על כך שאולי בעצם זו גרסת ה-5 דלתות, קולט. אישור לדברים כאמור לא קיבלנו, וכנראה שניאלץ להמתין עד לחשיפה הרשמית ב-2 לאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully