וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונטיאק פוליטקלי קורקט

ירון אדרי

18.9.2008 / 17:58

התהפכו היוצרות. פונטיאק משיקה דגם חדש שאינו מיישר קו עם התדמית השרירית שלה. שברולט אוויאו בתחפושת

בעת האחרונה, רואים בבירור כי ג'נרל מוטורס הולכת בדרך השונה מזאת בה הלכה ב-100 השנים האחרונות. אחראים לכך המהפכים הכלכליים שעוברים על העולם לאחרונה, והשוק האמריקני בפרט, ובעיקר מגמת העלייה המתמדת במחירי הנפט. לפני כחודשיים, הודיעה החברה על צמצום מקיף בייצור מכוניותיה הגדולות, ומעבר לייצור מכוניות קטנות יותר. והנה, אישור לכך מתקבל היום ואין קיצוני ממנו להציג את השינוי.

בפונטיאק, המותג שנודע בזכות מכוניות השרירים האימתניות, מודיעים היום על השקת דגם חדש. גם הפעם מדובר על אימוץ מכונית קיימת ממלאי GM, אלא שלא מדובר על עוד גרסה אמריקנית להולדן האוסטרלית, כפי שנעשה למשל עם ה-G8 לה 402 כ"ס והנעה אחורית. המאומצת הפעם היא מסוג אחר. הבת החדשה למשפחת פונטיאק, היא למעשה האוויאו של שברולט קוריאה בגרסת ה-5 דלתות.

עם מנוע ה-1.6 ליטר, 106 כ"ס, תהיו בטוחים שה-G3 לא תתמודד על תואר חורכת הצמיגים. במקום זאת, היא תתהדר דווקא במה שבנות העבר של פונטיאק לא עשו – צריכת דלק נמוכה. 14.5 ק"מ תעבור הפונטיאק הזאת על כל ליטר בנזין מחוץ לעיר, ותשאיר מאחוריה את כל העבר המפואר שהיה רווי באדי דלק דליקים. כך חולפת לה תהילת עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully