וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרחבות פגאנית

19.9.2008 / 10:58

מכשירים את הקרקע. לקראת הולדת הילדה החדשה C9, רוכש הורציו פגאני מגרש משחקים חדש. שיהיה במזל

מיותר יהיה לציין את נדירותה של הפגאני זונדה. סדנת הייצור שלה בעיירה 'סאן סזאריו סול פנארו' הסמוך למודנה הוא מהאישיים והמרשימים ביותר בעולם. כל העבודה נעשית במתחם הקטן ולמעט המנוע (7.3 ל' מבית AMG), כל רכיביה של הזונדה נעשים בעבודה מקומית ובמוסר עבודה ורמת דייקנות שוויצרית. ולנדירות יש מחיר, כך עובד לו עולם והזונדה אינה שונה.

רק 15 מכוניות מדגם זה מייצרת החברה בשנה פרודוקטיבית, וכלל הנראה בעוד 12 חודשים יערך שינוי במנוע שיביא לעצירת קו הייצור הנוכחי שלה, עד להחדרת המנועים החדשים של חטיבת AMG אשר ייכנסו לשימוש בדור הבא, ה-C9. מכונית זו אמורה להיות נגישה יותר לקהל, או לפחות לזה שיש לו כסף וסבלנות קצת פחות גמישה. לכן, מתכנן הורציו פגאני שינויים מרחיקי לכת שיהפכו את הסדנה למפעל של ממש.

ה-C9 תחליף את הזונדה מתישהו במהלך 2009, אך מלאכת הייצור תעשה כעת בקצב מוגבר, אם כי עדיין לא כזה הממתג אותה כממוסחרת. פגאני, מתכוון לייצר כ-60 מכוניות בשנה עם שיווק המיועד בעיקרו לצפון אמריקה ויפן. על הרכבתה יהיה אמון מפעל הגדול פי שלושה מזה הנוכחי, ויחידת הכוח של מרצדס תהיה ככל הנראה מסדרת ה-V8. היא תשמר את עיצובה הרקטי והאקזוטי של הזונדה אך בשם המודרניות, ממדיה נמתחו בכדי ליצור מעט פרקטיות גלומה.

את הצגת הבכורה שלה תערוך ה-C9 בתערוכת ז'נבה הבאה שתיערך בחודש מרץ 2009, וככל הנראה תחל בייצור בביתה החדש במועד הסמוך לכך. רוצו להזמין.

  • עוד באותו נושא:
  • פגני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully