וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SLבריטאית

22.9.2008 / 12:32

עוצמה, סטייל או שניהם יחד? המרצדס SL 500 של סדנת לורינסר מציעה את הטוב משני העולמות, ועם קריצה נוצצת

לורינסר מייצרת עבור מרצדס ורסיות משודרגות למכוניותיה כבר למעלה מ-70 שנה. בין לקוחותיה המפורסמים היו כמה נהגי מירוץ מהשורה הראשונה דוגמת ניקי לאודה, אלן פרוסט וגם הבוס ברני אקלסטון. אבל שלא כמו חברות אחרות המנתחות כל שסתום ומשחקות יום וליל עם מערכות הניהול, בלורינסר אוהבים להשוויץ (גם) במראה מיופייף אך מעודן, עם ניפוחים ושדרוגים שונים למעטפת המכונית.

ה-SL אשר עברה לאחרונה מתיחת פנים בשטוטגארט, נחשבת לכוכבת על לפחות בכל הנוגע למעמדה ופחות על המסלול או הכביש, שם היא מעניקה יותר הנאה עשירה מאשר ספורטיביות טהורה. אבל כמתבקש מהמוניטין של לורינסר, אי אפשר להשאיר את הביצועים מחוץ לחבילה לחלוטין. הגריל הקדמי חוצץ על ידי הפרדה משולשת, הישבן האחורי הועצם עם דפיוזר תחתון וארבעה מפלטים בוהקים וכמו כן נוספו חצאיות צד אשר משוות לרכב את המראה המונמך מלווה בהפחתת כמה מילימטרים. עבור הההצמדות לאספלט, הותאמו צמיגים ענקיים מלפנים, 255/20, כשהחלק האחורי מולבש בצמד שונה בגודל 305/25/20.

צללית ה-SL מצליחה לשלב בה גם את האנרגיה העוצמתית של החברה, וכן את היוקרה והסטייל אשר כה מזוהים עם כמה מלקחותיה הנוצצים. ההפרדה בין אלו, כנראה אפשרה לחברה למשוך אליה את מיטב כוכבי הוליווד המחוייבים לשייך לווילות הגרנדיוזיות ולשטחי הענק בהם הם גרים, ציי רכב מפוארים שעלותם הכללית בדרך כלל שוות ערך למשאביה של מדינה קטנה. כרגע, לורינסר משחררת את הרודסטרית רק עם כמה שינויים קוסמטיים. אך על פי התמונות, וודאי אם בוחנים את חלקה האחורי, ברור לכולם שבשלב כלשהוא ה-SL תחזור פנימה לסדנה ותעבור עוד כמה ניפוחים. הפעם עם סטרואידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully