וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנגו עוברת את הגבול

23.9.2008 / 9:25

רנו קנגו בצרות? מבחן בטיחות של ארגון ADAC הגרמני חושף כשל בבקרת היציבות שכמעט והביא להפיכתה

ארגון הבטיחות הגרמני ADAC, כינס למבחן אחיזה רב תהפוכות חלק מהמסחריות הפופולאריות באירופה מהסגמנט הבינוני. המכוניות כולן נאלצו לעבור מסלול סלאלום, בלימות פתע, הטיות מרכב אלימות וכמה אתגרים בנושא משקל וכוח. את גולת הכותרת סיפקה רנו קנגו החדשה, שלא הצליחה לייצב את כל גלגליה על הכביש בקטע הכי משמעותי.

את מרבית המכשולים, צלחה הקנגו כמו גם יריבותיה מבית פולקסוואגן (קאדי) וסיטרואן (ברלינגו). אבל משום שנושא בטיחות הולכי הרגל, לוקח כיום חלק בלתי מבוטל מכל מבחן ריסוק ובטיחות, נאלצו המכוניות להתמודד עם מדד נוסף שכלל הטייה אגרסיבית של ההגה המדמה פריצה של ילד לכביש. עם ולמרות בקרת יציבות (ESP) אשר פעלה בנמרצות, הקנגו החדשה כך אמר הבוחן של ADAC, הייתה קרובה שנייה מהתהפכות על הגג ורק פעולה נגדית וחדה שלו הצליחה למנוע את גלגולה.

מייד עם מדידת כל הנתונים הרלוונטים והגרפים אשר מראים את רמת מעורבות בקרת היציבות, הקנגו חשפה כי המחשב השולט בחיישן ה-ESP אינו מעודכן ואינו מספק את רמת הבטיחות הנחוצה לנהג ולנוסעים. ADAC שלחו את ממצאי המבחן לרנו שתדאג לערוך שדרוג תוכנה עבור כל דגמי הקנגו החדשים מדגם זה (1.6 ל' 16V).

ארגון ADAC מנסה כבר כמה שנים לגרום ליצרניות לשלב את מערכת ה-ESP כסטנדרט בכל הדגמים המשפחתיים. ברנו המגמה הזו מתחילה לחלחל פנימה, אך כפי שאתם יכולים לצפות בקישור המצורף - יש דברים שעוד צריך לעבוד עליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully