וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה 7 אקטיבית והיברידית

מכונית הדגל של ב.מ.וו נשלחת לקו החזית כשמולה ניצבת ה-S קלאס ההיברידית. קרב יוקרה על אדמה זרה

בצורה הדרגתית אך בטוחה, ב.מ.וו חושפת עבור כל דגמי העילית שברשותה גרסאות היברידיות מוטמעות טכנולוגיות חדשניות. לפני מספר חודשים פרסמנו כאן את גרסת המימן לסדרה 7, כשאחריה נוספו גם ה-X6 וכן ה-X5 הוותיק. כעת מציגה החברה אופציה חסכונית ונקייה נוספת שתצטרף לגל הנוכחי.

שלא כמו מרצדס אשר השתמשה עבור ה-S500 BlueHybrid במנוע 3.5 ל' V6, החברים מבוואריה לקחו את יחידת ההנעה אשר נמצאת בשימוש ה-750 בנפח 4.4 ל' V8 מצויידת במגדש טורבו כפול , כשאף לא פריט קטן מיכולתיו הבסיסיות נגרעו. בשילוב המנועים החשמליים הקטנים תחת בשורת ה-ActiveHybrid, מעמידה מכונית הסאלון היוקרתית 427 כ"ס והר מומנט לו 60 קג"מ אשר זמינים בסל"ד נמוך.

שני המנועים החשמליים והקטנים פותחו בשיתוף עם ג'נרל מוטורס (שכל ניסיונותיה לשווק מכונית חשמלית הניבו כמה הברקות מעניינות). אלה, מוקמו בתיבת ההילוכים ומסוגלים לספק תוספת של 20 כ"ס עבור המנוע עם דחיפה של 21 קג"מ יחדיו. יש לציין כי ניתן לעשות שימוש משולב או נפרד בגרסה זו - עבור חסכון קיימת אופציה להשתמש רק במנוע החשמלי (במהירות נמוכה) ועבור פרץ כוח קטן (20 כ"ס כאמור) אפשר לאחד ביניהם.

זאת ועוד, בשילוב של כמה שינויים אווירודינאמים, מערכת "עצור וסע", ובלמים מונעי פיזור אנרגיה, תייצב המכונית צריכת דלק הנמוכה בכ-15 אחוזים ביחס לדגם הבנזין הרגיל. מרצדס אמנם מצהירה על 21 אחוזים שיפור בנתון זה, אך יש לזכור שמדובר במנוע קטן יותר. את מי תעדיפו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully